کد خبر 607347
تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۰

مدیر گروه علوم سیاسی و روابط بین‌الملل دانشگاه گیلان در سال ۹۲ درباره ادعای سازمان سنجش مبنی بر قبولی حسین فریدون در این دانشگاه گفت: تا زمانی که بنده مسئولیت گروه را داشتم چیزی با این عنوان به گروه ابلاغ نشد.

به گزارش مشرق، رضا سیم‌بر استاد تمام گروه علوم‌سیاسی و روابط بین‌الملل دانشگاه گیلان و مدیر گروه علوم‌سیاسی و روابط بین‌الملل دانشگاه گیلان در سال تحصیلی 93-92، درباره حضورش در جایگاه مدیرگروهی این رشته تحصیلی در دانشگاه گیلان، اظهار داشت: بنده از موسسان گروه علوم‌سیاسی و روابط بین‌الملل در دانشگاه گیلان هستم و از زمان تاسیس این گروه تا پایان سال 92 این مسئولیت را در دانشگاه داشتم.

وی در پاسخ به سوالی درباره تحصیل حسین فریدون و قبولی وی در آزمون نیمه‌متمرکز دکترای روابط بین‌الملل دانشگاه گیلان، گفت: تا زمانی که بنده مسئولیت گروه علوم‌سیاسی و روابط بین‌الملل دانشگاه گیلان را داشتیم، پذیرش وی به گروه ابلاغ نشد، البته از معاون آموزشی وقت دانشگاه نیز این موضوع را سوال کردم که آیا در زمان شما چنین مسئله‌ای مطرح بوده که گفت هیچ نامه‌ای درباره پذیرش حسین فریدون در آن زمان به ما ابلاغ نشد و ممکن است موضوع بعد از ما مطرح شده باشد.

مدیر سابق گروه علوم‌سیاسی و روابط بین‌الملل دانشگاه گیلان در پاسخ به این سوال که مسئولان سازمان سنجش می‌گویند حسین فریدون در سال تحصیلی 93-92 در آزمون دکتری شرکت کرده و پس از قبولی در دانشگاه گیلان برای انتقال به پردیس دانشگاه شهید بهشتی تقاضایی را به سازمان سنجش فرستاده است، گفت: سال تحصیلی 92.93 از مهرماه 92 تا خرداد 93 را شامل می‌شود که تا خرداد 93 تغییر و تحول در دانشگاه رخ داده و گروه جدید آمده بود، لذا تا زمانی که من بودم چیزی با این عنوان به مدیر گروه ابلاغ نشد.

استاد تمام دانشگاه گیلان گفت: معاون آموزشی وقت که تا آذر یا دی‌ماه 92 معاون آموزشی بود گفت که چیزی به من در این زمینه ابلاغ نشده است.

سیم‌بر تصریح کرد: من از مدیر گروه بعد از خودم هم در این باره سوال کردم که ایشان هم گفتند نامه‌ای در این زمینه به من ارسال نشده است. ایشان بعد از من مسئولیت گروه را تاکنون بر عهده دارند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • ۱۲:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۲
    0 0
    این است دولت تدبیر!!!!
  • ۱۴:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۲
    0 0
    اتقواالله!! كي سازمان سنجش گفته ايشون پذيرفته شده؟ سنجش گفته ايشون نمره آورده و دعوت به مصاحبه شده و نرفته مصاحبه!
  • اتقوا الله ۱۷:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۲
    0 0
    سلام من سال گذشته در آزمون سراسری مقطع دکتری پذیرفته شدم. تا آنجا که من به یاد دارم در هنگام معرفی به مصاحبه تصریح شده بود: «عدم شرکت در مصاحبه، به معنای انصراف از پذیرش است» شاید ایشون جای خودشون رو اونجا رزرو کردن مثل دانشگاه کاملا آزاد اسلامی!!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس