کد خبر 606135
تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۲

فرماندار ماسال گفت:مستند سرلشکر شهید حسین فرزانه به عنوان آخرین شهید هوا نیروز در عملیات مرصاد ساخته می‌شود.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، محمود قاسم نژاد در دیدار با خانواده شهید فرزانه با اشاره به تلاش مسئولان شهرستان در راستای احداث یادمان و میدان شهید فرزانه در ورودی شهر ماسال، اظهار کرد: با توجه دستور استاندار گیلان، مستند زندگی  سرلشکر خلبان شهید فرزانه که اهل روستای وردوم ماسال است،ساخته خواهد شد.

وی با قدردانی از خانواده این شهید به منظور همکاری برای ساخت این مستند گفت:همچنین هماهنگی‌های لازم جهت تهیه گزارش خبری از زندگی آخرین شهید هوانیروز جمهوری اسلامی در دفاع مقدس انجام شده است.

فرماندار ماسال در این دیدار با بیان اینکه همه ما مدیون خون شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس هستیم،افزود: بسیار خرسندیم که توانستیم با احداث یادمان خلبان شهید فرزانه،گامی هر چند کوچک در جهت زنده نگاه داشتن یاد این شهید بزرگوار برداریم.

وی ادامه داد:خلبان شهید فرزانه به عنوان آخرین شهید هوانیروز در دفاع مقدس از افتخارات خطه ماسال محسوب می‌شود که امیدواریم با شناساندن هر چه بهتر شخصیت چنین شهدایی به نسل جوان،بتوانیم الگوی مناسبی را برای نسلی که در زمان دفاع مقدس حضور نداشتند، ترسیم کنیم.

سرلشکر شهید حسین فرزانه به عنوان آخرین شهید هوانیروز در عملیات مرصاد به شهادت رسید و در جریان سفر استاندار گیلان به شهرستان ماسال از تندیس آخرین شهید رونمایی شد و تندیس بالگرد در ورودی شهر ماسال نصب شده است.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس