کد خبر 607208
تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۶

در دو جنایت پایان هفته پایتخت، زنی به دست پسرش و پسر جوانی از سوی دوستش به قتل رسیدند.

به گزارش مشرق،  ساعت 3 صبح پنجشنبه بازپرس منافی آذر و تیم بررسی صحنه جرم به دنبال تماس مأموران کلانتری 126 تهرانپارس از قتل پسری 27 ساله در محله قنات کوثر با خبر شدند.

به دنبال این خبر تیم جنایی راهی محل شده و با جسد پسر جوان روبه‌رو شدند که با چاقو از پا درآمده بود. اعضای خانواده پسر جوان که موضوع را به پلیس اعلام کرده بودند به بازپرس جنایی گفتند: پسرمان با دوستش اردشیر تمام شب را بیرون بود.
 
حدود ساعت سه نصف شب بود که آنها به خانه آمدند. اما ناگهان جر و بحث‌شان بالا گرفت و بعد از آن صدای فریادهای پسرمان را شنیدیم. خودمان را به راهرو رساندیم که با پیکر خونین پسرمان روبه‌رو شدیم. همان موقع متوجه شدیم اردشیر هم فرار کرده است.

تحقیقات در این رابطه ادامه داشت که متهم 25 ساله به صحنه قتل برگشت و از سوی مأموران دستگیر شد و در نخستین بازجویی‌ها با اعتراف به قتل، انگیزه‌اش را اختلاف‌های قبلی اعلام کرد.

بدین ترتیب متهم جوان با صدور قرار بازداشت موقت از سوی بازپرس جنایی روانه آگاهی شد و جسد هم به پزشکی قانونی انتقال یافت.
 
جنایت بر سر ارثیه

دومین قتل پایانی هفته در پایتخت نیز حدود 7 ساعت پس از این ماجرا اتفاق افتاد. ساعت 20: 9 دقیقه صبح پنجشنبه نیزمأموران کلانتری 190 مجیدیه به‌دنبال تماس تلفنی پسری مطلع شدند او مادرش را در خانه به قتل رسانده است. پس از حضور مأموران در محل حادثه و کشف جسد، بازپرس مردای و تیم بررسی صحنه جرم راهی محل قتل شدند.

جنایت در طبقه سوم خانه استیجاری رخ داده بود. عامل قتل که مرد 45 ساله‌ای بود به بازپرس کشیک قتل گفت: مدتی قبل از همسرم جدا شدم و بعد از جدایی با مادرم زندگی می‌کردم.اما من و مادرم مدام بر سر ارثیه پدری مشکل داشتیم. چرا که من سهم ارثیه‌ام را می‌خواستم و مادرم مخالفت می‌کرد.

او مدعی شد روز حادثه مادرش قصد داشته با باز کردن شیرگاز او را به قتل برساند که از این ماجرا با خبر شده و با قیچی و بعد هم با گوشت کوب مادرش را هدف ضربه‌های مرگبار قرار داده است.

پس از این اعتراف‌ها، با دستور بازپرس مردای از شعبه دوم دادسرای ویژه قتل پایتخت متهم با قرار بازداشت موقت روانه بازداشتگاه شد. تحقیقات تخصصی در این باره ادامه دارد.
منبع: روزنامه ایران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۹:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۲
    0 0
    تهران یه خورده تلاش کنه میتونه تو آمار جنایت به مشهد برسه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس