کد خبر 604279
تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۱

عملیات امنیتی نیروهای عراق و حمله های هوایی جنگنده های ائتلاف بین المللی ضد داعش در مناطق مختلف این کشور منجر به کشته شدن 77 تروریست داعش شد.

کشته شدن 77 داعشی در عملیات امنیتی عراق
به گزارش مشرق به نقل از پایگاه خبری السومریه نیوز، وزارت دفاع عراق با صدور بیانیه ای اعلام کرد: 40 تروریست داعش در مناطق مختلف استان الانبار کشته شدند و خودروها و مخفیگاه های آنها منهدم شد.

بر همین اساس منابع محلی عراق از کشته شدن 23 نفر از عناصر داعش و منهدم شد مخفیگاه های آن در حملات هوایی به غرب شرقاط در شمال عراق خبر دادند.

همچنین رائد شاکر جودت فرمانده پلیس فدرال عراق اعلام کرد که 12 نفر از عناصر داعش شمال ثرثار در غرب بغداد و دو نفر دیگر در الحویجه در شمال عراق کشته شدند.

از سوی دیگر مرکز اطلاع رسانی جنگ فرماندهی مشترک نیروهای عراق در بیانیه ای از کشته شدن دو تن از سرکردگان مهم داعش در شهر «حویجه» از توابع استان کرکوک خبر داد.

براساس این بیانیه، «طالب حمید غلو» معروف به «ابوسعید» والی حویجه و «محمد خلف محمد صالح» معروف به «ابوسیف الجبوری» والی کرکوک بر اثر بمباران هوایی در منطقه حویجه در جنوب غربی کرکوک بامداد امروز کشته شدند.

فرمانده عملیات استان نینوا نیز در اظهاراتی گفت که نیروی هوایی عراق یک قایق بزرگ حامل بیش از دو تن مواد منفجره را در نزدیکی روستای «الحاج علی» در جنوب موصل منفجر کرد.

سرلشکر «نجم الجبوری» گفت: تروریست ها از طریق این قایق قصد انفجار پل شناوری داشتند که نیروهای عراقی برای متصل کردن مخمور به القیاره بر روی رودخانه دجله نصب کرده بودند.
 
منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس