کد خبر 603719
تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۳

رئیس کمیسیون دانشجویی شورای تامین استان البرز با بیان اینکه واحدهای صنفی ممنوعه در اطراف دانشگاه‌های استان باید ساماندهی شوند، گفت: مساله قهوه خانه‌هایی که در اطراف دانشگاه خوارزمی وجود دارد باید توسط دانشگاه خوارزمی در کمیسیون دانشجویی شورای تامین استان پیگیری شود تا اقدامات لازم در خصوص آن انجام گیرد.

توکل لطفی با بیان این مطلب اظهار داشت: اخیرا خبرهایی مبنی بر فعالیت چند واحد صنفی ممنوعه همچون قهوه‌خانه در فاصله بسیار نزدیک با دانشگاه خوارزمی مطرح شده است.
 
وی افزود: به دلیل نزدیکی بسیار زیاد این واحدها، دانشجویان به محض خروج از دانشگاه در اوقات فراغت، وارد این قهوه‌خانه‌ها شده و اوقات خود را با کشیدن قلیان پر می‌کنند!
 
رئیس کمیسیون دانشجویی شورای تامین استان البرز با بیان اینکه این موضوع باید توسط دانشگاه خوارزمی پیگیری شود، تصریح کرد: کمیسیون دانشجویی شورای تامین استان نسبت به این مساله حساس بوده و اقدامات لازم را در خصوص آن انجام خواهد داد.
 
لطفی خاطرنشان کرد: سال گذشته مشکلی مشابه مبنی بر انجام فعالیت یک واحد ممنوعه در جوار دانشگاه آزاد وجود داشت که با پیگیری دانشگاه آزاد، نیروی انتظامی و کمیسیون دانشجویی این مشکل رفع شد.
 
وی در پایان گفت: در مرحله اول دانشگاه ها باید خود پیگیر مسائل مربوط به واحدهای صنفی ممنوعه باشند.
 
شایان ذکر است چندین قهوه‌خانه که طبق قانون جزء واحدهای صنفی ممنوعه در اطراف مراکز آموزشی محسوب می‌شوند، در فاصله بسیار نزدیک به دانشگاه خوارزمی فعالیت می‌کنند و دانشگاه خوارزمی را به محاصره خود در آورده‌اند تا بسیاری از مشتریان این واحدها را دانشجویان دانشگاه خوارزمی تشکیل دهند.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس