کد خبر 603177
تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۰

رییس اداره اول خاورمیانه و شمال آفریقای وزارت امور خارجه با فراخواندن سرپرست دفتر حفاظت منافع مصر در تهران مراتب اعتراض شدید ايران به اين اقدام مداخله جويانه مصر و حمایت از گروهك تروريستى منافقین را ابلاغ کرد.

احضار سرپرست دفتر حفاظت منافع مصر به وزارت خارجه
به گزارش مشرق، به دنبال برگزاری گردهمایی گروهک تروریستی منافقین در پاریس و شركت تعدادى از نمايندگان مجلس مصر در این گردهمآيى، رییس اداره اول خاورمیانه و شمال آفریقای وزارت امور خارجه با فراخواندن سرپرست دفتر حفاظت منافع مصر در تهران مراتب اعتراض شدید جمهورى اسلامى ايران به اين اقدام مداخله جويانه مصر و حمایت از گروهك تروريستى مزبور را ابلاغ کرد.

حمیدرضا دهقانی با اشاره به مشارکت تعدادی از نمایندگان پارلمان مصر در نشست گروهک تروریستی منافقین و همسوئی آنها با این گروهک تروریستی، این اقدام را دخالت آشکار در امور داخلی کشورمان اعلام کرد و با محکومیت آن اظهار داشت از مقامات مصری انتظار می رود با اتخاذ سیاست های اصولی و مسئولانه در راستای حفظ آرامش و ثبات در منطقه گام بردارند.

سرپرست دفتر حفاظت از منافع مصر با تاکید بر سیاست قاهره مبنی بر عدم دخالت در امور داخلى كشورها گفت: مراتب اعتراض جمهوری اسلامی ایران را به مقامات کشورش منتقل خواهد کرد.
 
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • ۲۳:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۳
    0 0
    تا به عربستان تو دهنی نزنید این رویه ادامه خواهد داشت
  • ۰۰:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۴
    0 0
    د! حالا وزارت امور خارجه بجای اخراج سفیر فرانسه و عربستان بعنوان بانیان و حامی اصلی این نشست، سفیر مصر رو احضار میکنه، تا مبادا عالیجناب رنو یا عالیجناب پژو ناراحت بشن و از چپاول صنعت خودروی کشور پا وابکشن!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس