سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: سردار جلالی در این نشست عنوان کرد که مواردی از قبیل طالب زاده و مرحوم دادمان را نیز در دست بررسی داریم و کلیه اسناد و مدارک پزشکی آنها را تحت بررسی داریم تا به نتایج قطعی برسیم.

جلالی:پرونده‌ مرحوم دادمان و طالب‌زاده در دست بررسی استبه گزارش مشرق، جواد کریمی قدوسی عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به جلسه امروز(سه‌شنبه، 22 تیر) کمیسیون متبوع خود، اظهار کرد: در این جلسه موضوع بیوتروریسم مطرح شد.

وی با بیان اینکه سردار جلالی رئیس  سازمان پدافند غیر عامل و مسئولانی از وزارت اطلاعات و سایر نهادهای امنیتی در این جلسه حضور داشتند، ادامه داد:در این جلسه درباره  توانمندیهایی کشور برای مقابله با این تهدید جدید مورد بحث‌و و تبادل نظر صورت گرفت.

عضو کمیسیون امنیت ملی تصریح کرد: سردار جلالی در این جلسه گفت که موضوعاتی از قبیل احتمال ترور بیولوژیک نادر طالب زاده و مرحوم دادمان را در دست بررسی داریم و کلیه اسناد و مدارک پزشکی آنها را بررسی می‌کنیم تا به نتایج قطعی برسیم.

کریمی قدوسی افزود: در این جلسه سردار جلالی پیشنهاداتی ارائه کرد تا خلاء‌های قانونی درباره این موضوع برطرف و گستره پدافند در این باره نیز افزایش یابد.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس  با بیان اینکه سردار جلالی در این جلسه تاکید کرد که سلاحهای بیولوژیک امروز به راحتی در اختیار تروریستها قرار می گیرد، تصریح کرد: هدف سلاحهای بیولوژیکی مسئولان و شخصیتها هستند، بدون اینکه کسی مسئولیت آن را بپذیرد. ممکن است از این ترور در بُعد وسیعی استفاده و در آینده به جنگ بیولوژیک تبدیل شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی افزود: رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور مطرح کرد که  در تشخیص بیوتروریست، قدرت تشخیص آزمایشگاهی کشور مهم است.

کریمی قدوسی بیان داشت: سردار جلالی در این جلسه از لزوم حفاظت از مدیران ارشد نظام که در معرض این خطر قرار دارند گفت و ادامه داد که کلیه مدیران و مسئولان باید مراقب باشند و حفاظت بیوتروریسم را رعایت کنند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۱۵:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۲
    0 0
    مرگ بر شیطان
  • ۱۵:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۲
    0 0
    لا اله الا الله
  • ۱۶:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۲
    0 0
    برای آقای سلحشور رو هم بررسی کنید ایشون می خواستن سریال حضرت موسی (ع) رو بسازن که با توجه به توانایی های ایشون قطعا سریالی فراتر از ایران می شد مثل سریال حضرت یوسف .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس