کد خبر 602427
تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۲

عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی از طرح استیضاح وزیر کار، رفاه اجتماعی در مجلس خبر داد.

به گزارش مشرق، محمدعلی وکیلی نماینده اصلاح‌طلب مردم تهران از طرح استیضاح وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با امضای 60 نماینده خبر داد.

وی افزود: ما امضا کننده طرح استیضاح وزیر رفاه خواستار این هستیم که دولت تغییرات لازم پیش از ارائه طرح استیضاح در کابینه خود اعمال کند و گرنه دست به کار خواهیم شد.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در ادامه بیان داشت: طی مکاتباتمان با دولت مدت زمان معینی برای تغییر وزیر کار در نظر گرفته‌ایم که امیدواریم دولت به این فرصت تعیین شده توجه داشته باشد و گرنه نمایندگان با طرح خود وزیر کار را استیضاح می‌کنند.
منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • ۱۳:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۲
    0 0
    خاک بر سرت کنند سایت مشرق - اگر کاری نکنند می گویی نمایندگان دولتی - اگر کاری کنند این تیتر را می زنی یعنی شما انتظار دارید با این روحیه به بهشت بروید ؟ تنها اصلی که به آن پایبند هستید حب نفس است این هم یک نشانه دیگر از هزاران نشانه باطل بودن شماست
  • ۱۴:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۲
    0 0
    ربط این آقا به قتل های زنجیره ای چی بود ؟
  • ۱۵:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۲
    0 0
    با نظر این ناشناس موافق نیستم ولی تیترتان مناسب نیست
  • مرتضی ۱۵:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۲
    0 0
    خیلی جالبه در مجلس قبلی همین حضرات اصلاح طلب استیضاح وزرا رو که بکی از حقوق حقه مجلس هست رو زیر سوال میبردند و حتی توی شعارهای انتخاباتی میگفتن ما به دنیال مجلس هستیم که وزرا رو استیضاح نکنه،کار به دولت نداشته باشه(این یعنی عملا مجلس در راس امور نباشه) حالا دم از استیضاح وزیر کار می زنن(البته بنا به برداشت خودشون از عملکرد وزیر) اگر مجلس قبل این کار رو می کرد میشد دلواپس و ضد دولت حالا این مجلس شده همسو!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس