کد خبر 590975
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۳

مجید یاسر گفت: هر چند در این قسمت هایی که از سریال «پادری» پخش شده حضور من در سکانس ها، کوتاه بوده ولی بازی من از فردا شب به بعد بطور جدی شروع می شود و از قسمت پانزدهم به بعد با حضور من اتفاق عجیبی در سریال رخ می دهد.

به گزارش مشرق، مجید یاسر ایفاگر نقش منصور در سریال در حال پخش پادری گفت: واقعیت این بود که من از قبل نمی دانستم که قرار است در مجموعه تلویزیونی «پادری» بازی کنم اما با صحبت هایی که با آقای لطیفی و محمود رضوی انجام دادم، تصمیم بر این شد که شخصیتی به قصه اضافه شود و بعد از این که از من دعوت شد برای همکاری، درباره کاراکتر با آقای لطیفی صحبت کردیم و با توصیفاتی که ایشان از کاراکتر من کرد، تصمیم بر این شد که با پروژه همکاری کنم.

بازیگر سریال "صاحبدلان" افزود: وقتی که وارد گروه شدم ایمان امیدواری چهره پرداز، یک گریم خیلی خوب که من خیلی دوستش داشتم برای من طراحی کرد. برای این طراحی شاید دو روز بر روی نوع گریم با هم تبادل نظر کردیم و گریمی که الان هموطنان در سریال «پادری» می بینند، نهایی شد. بعد از این که گریم درآمد، شک نداشتم که می تواند یک اتفاق خوب در سریال بیافتد.

احتمال ساخت فصل سوم سریال «پادری» هست

یاسر اظهار داشت: در مرحله بعد درباه فیلمنامه، مفصل با آقای نریمانی درباره کاراکتر و شخصیت پردازی من صحبت شد. تمام این مسایل دست به دست هم داد که شخصیتی به اسم «منصور» خلق شود.

بازیگر فیلم سینمایی "توفیق اجباری" یادآور شد: هر چند در این قسمت هایی که از سریال «پادری» پخش شده حضور من در سکانس ها، کوتاه بوده ولی بازی من از فردا شب یعنی قسمت دهم به بعد بطور جدی شروع می شود و از قسمت پانزدهم به بعد با حضور من اتفاق عجیبی در سریال رخ می دهد که فکر کنم مخاطبان از آن استقبال کنند.

این بازیگر تصریح کرد: شخصیت منصور به آدم هایی که مردم با آنها در جامعه سر و کار دارند نزدیک است و آقای لطیفی برای جذابیت بیشتر این نقش یک شیرینی خاصی هم به منصور اضافه کرد. در مجموع کاراکتر منصور با تکه کلام هایی که داشت مانند "تکرار کن" و با همکاری و همفکری خیلی خوبی که بهنام تشکر بعنوان پارتنر با من داشت فکر کنم که شخصیت خیلی خوبی از آب در بیاید.

مجید یاسر درباره بازخوردهای مجموعه تلویزیونی «پادری» در بین مردم هم گفت: خدا را شکر بازخوردها همگی خوب بوده و همه معتقدند که به واسطه حضورم در سریال اتفاق خاصی رخ دهد و روند قصه بین هومن برق نورد و بهروز تشکر بواسطه حضور در هولدینگ تغییر کند. این موضوع را مردم از من در کوچه و خیابان سوال می کنند. من فکر می کنم این یک برگ برنده ای برای ادامه سریال و ذهن خلاق کوروش نریمانی نویسنده سریال است، از آنجایی که در حین تصویربرداری، متن فیلمنامه بطور کامل در اختیار ما نبود و از آخر داستان اطلاعی نداشتیم، برای بازیگران هم جای سوال بود که در ادامه قصه چه اتفاقاتی رخ می دهد.

احتمال ساخت فصل سوم سریال «پادری» هست

وی که هم اکنون با دو پیشنهاد بازی در تلویزیون روبرو است می گوید: به امید خدا بعد از پایان سریال پادری در این باره تصمیم می گیرم. بازیگر فیلم های "روز سوم"، "چراغ قرمز"، "پایان دوم"،"تلفن همراه رییس جمهور" و "قبرستان غیرانتفاهی" در پایان درباره ساخت فصل سوم این سریال تصریح کرد: من فکر می کنم آخر سریال «پادری»، بیننده خودش علاقه مند باشد که فصل سوم این سریال هم ساخته شود. تمام تلاش گروه پادری این بود که مخاطب راضی باشد و من گمان می کنم رضایت مندی مخاطب در انتها شاید منجر به این شود که بچه های پادری دوباره دور هم جمع شوند و اثر دیگری را خلق کنند.

مجموعه تلویزیونی پادری به کارگردانی محمدحسین لطیفی و تهیه کنندگی سید محمود رضوی، در ایام ماه مبارک رمضان هر شب به غیر از جمعه ها و لیالی قدر حوالی ساعت 22:20 به روی آنتن شبکه یک می رود.


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۵:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
    1 6
    سریالی برای اتلاف وقت وعمر، سرشار از دیالوگهای کلیشه ای، بی معنا و مبتذل.... دریاچه ای از آب زلم زیپو بنام پادری بدون داستانی واقعی وهدفمند........................
  • حامد حاتمی فرد IR ۱۹:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
    4 0
    چرا فصل سوم دودکش رو نمی سازید لطفا این فصل رو بسازید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس