کد خبر 602191
تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۰

همزمان با عملیات گسترده نیروهای نظامی عراقی در محور جنوبی استان نینوی این کشور، گروه داعش با اعزام پی در پی عوامل انتحاری در صدد جلوگیری از پیشروی سریع آنها می باشد.

گروه بین الملل مشرق- همزمان با عملیات گسترده نیروهای نظامی عراقی در محور جنوبی استان نینوی این کشور، گروه داعش با اعزام پی در پی عوامل انتحاری در صدد جلوگیری از پیشروی سریع آنها می باشد.

انتحاری داعش در استان صلاح الدین عراق+عکس

بنابر این گزارش، عصر روز گذشته یک کاروان حامل تسلیحات و نیروی ارتش عراق در مسیر انتقال به خطوط مقدم نبرد در محور جنوبی استان نینوی از سوی یک بمبگذار انتحاری هدف قرار گرفته است. این حمله در روستای "الدبسه" واقع در شمال استان صلاح الدین عراق صورت گرفته که طی آن گروهی از نظامیان عراقی شهید و مجروح شده اند. بخش رسانه ای داعش با انتشار تصاویری از این حمله عامل آن را "ابوطلحه الرفیعی" معرفی کرده است. روستای الدبسه طی دو هفته اخیر صحنه دستکم 11 حمله انتحاری داعش بوده است. این منطقه در مسیر اصلی نقل و انتقال نیروهای نظامی عراق به جنوب استان نینوی قرار دارد.

انتحاری داعش در استان صلاح الدین عراق+عکس

انتحاری داعش در استان صلاح الدین عراق+عکس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • حامد ۱۰:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۲
    0 0
    مواد مصرف كرده.
  • ۱۸:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۲
    0 0
    این نشان دهنده ضعف نیروهای اطلاعاتی عراق است . عراق می تواند دراین صورت مسیر حرکت کاروانهای نظامی را قبلا تخلیه نماید و راههای فرعی را ببندد. ویا مردان بالای 15 را موقتا از روستا تخلیه نماید
  • علی ۰۸:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۳
    0 0
    برو عمو حوری ها منتظرتن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس