کد خبر 602573
تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۹

در دیدار ماه گذشته شیخ خالد الملا رئیس تجمع علمای اهل سنت عراق از رزمندگان اهل سنت عضو حشدالشعبی، یکی از داوطلبان اظهارات تکان دهنده ای خطاب به وی اظهار داشت.

گروه بین الملل مشرق- در دیدار ماه گذشته شیخ خالد الملا رئیس تجمع علمای اهل سنت عراق از رزمندگان اهل سنت عضو حشدالشعبی، یکی از داوطلبان اظهارات تکان دهنده ای خطاب به وی اظهار داشت. بنابر این گزارش، وی ضمن انتقاد از فتاوی برخی علمای اهل سنت عراق برای ایجاد اتلاف میان شیعه و سنی در این کشور به عضویت در تشکیلات بسیج مردمی عراق افتخار کرده و خواستار وحدت مسلمانان برای مبارزه با گروه تروریستی تکفیری داعش شده است.

{$sepehr_media_1654393_400_300}

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۲۰:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۲
    1 0
    ای جانم برادرم مرگ بر کسانی که میخوان از تفرقه اندازی بین ما دست به غارت بزنن. مرگ بر آمریکا و اسرائیل
  • ۲۳:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۲
    1 0
    خدائند همه شیعیان و سنی ها و ازادگان جهان را در پناه خودش حفظ بدارد و شر داعش و مزدوران وهابی و خون خوار را از سر ملتهای عراق سوریه لبنان یمن و بحرین کم کنید الهی امین شیعه و سنی با هم بوده و هستند و تا اخر خواهند بود به کوری چشم دشمنان امریکایی اسرائیلی و وهابی
  • محمد حسین ۱۷:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۳
    1 0
    من خودم کردم و سنی هستم و حب اهل بیت دارم و دوستشون دارم چون فرزندان پیامبرند و فقط حضرت علی رو خلیفه 4 میدونیم و همین. ما با هم برادریم در همه چی مشترکیم ولی یه مشت مزدور انگلیس تفرقه میندازن و فقط در یک مورد اختلافه. یه سوال شما با برادر و خواهرتون اختلاف سر یه موضوعی داشته باشید میکشیدش؟!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس