کد خبر 602183
تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۲

منابع رسانه ای نزدیک به گروه تروریستی تکفیری ارتش آزاد ساعاتی پیش خبر از فرار گروهی از زندانیان این گروه از زندان القاعده در استان ادلب سوریه خبر داده اند.

گروه بین الملل مشرق- منابع رسانه ای نزدیک به گروه تروریستی تکفیری ارتش آزاد ساعاتی پیش خبر از فرار گروهی از زندانیان این گروه از زندان القاعده در استان ادلب سوریه خبر داده اند.

فرار 16 نفر از زندان القاعده در سوریه+عکس

بنابر این گزارش، شب گذشته گروهی متشکل از 16 تن از اعضای گروه ارتش آزاد از زندان مرکزی القاعده در اطراف شهر ادلب واقع در شمال غربی سوریه گریخته اند. یکی از این افراد "ابوغازی کفربطیخ" فرمانده ارشد ارتش آزاد در شهر ادلب می باشد که چند ماه پیش به همراه 15تن از نیروهایش طی هجوم تروریستهای گروه رقیب (القاعده) به یکی از مقرهای ارتش آزاد دستگیر و به زندان منتقل شده بود. یکی از فعالان رسانه ای نزدیک به ارتش آزاد که خود نیز مدتی در این زندان بسر برده شرحی از جنایات فجیع القاعده علیه زندانیان این گروه در این زندان منتشر کرده که از مهمترین ان به شلاق زدن های مکرر و حبس کردن زندانیان در جعبه ای موسوم به "تابوت مرگ" می باشد. استان ادلب از یکسال پیش توسط ائتلاف "جیش الفتح" با مشارکت القاعده و ارتش آزاد به اشغال درآمده است.

فرار 16 نفر از زندان القاعده در سوریه+عکس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس