کد خبر 601804
تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۳

هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت:‌ در لیگ امسال تنها هدف تیم و بازیکنان کسب مقام قهرمانی است و امیدوارم بتوانم با عملکردم باری از روی دوش تیم بردارم.

به گزارش مشرق، محمد نوری فصل قبل بعد از جدایی از پرسپولیس راهی تیم مسیمیر قطر شد و یک سال را در این تیم سپری کرد.

نوری بعد از جدایی از این تیم و بازگشت به ایران تراکتورسازی را برای ادامه فعالیت انتخاب کرد.

هافبک جدید تیم فوتبال تراکتورسازی چند روزی است که همراه با تیمش به ایران سفر کرده و تمرینات خود را پشت سر می‌گذارد.

وی در مورد شرایط تراکتورسازی صحبت‌های زیر را مطرح کرد.

روند آماده‌سازی تراکتورسازی چطور پیش می‌رود؟

تمرینات آماده‌سازی را به خوبی و روی برنامه اصولی کادرفنی پیش می‌بریم. روز به روز وضعیت بدنی ما بهتر می‌شود. دو سه نفر از بازیکنان نسبت به سایرین وضعیت بدنی‌مان عقب تر است که کادرفنی تمرینات اختصاصی برایمان در نظر گرفته است. امیدوارم هر چه زودتر شرایط بازی را پیدا کنیم.

امسال با حضور مهره‌های سرشناس توقعات از تراکتورسازی بالا رفته است.

یک تیم‌ بزرگ به مهره‌ و مربیان بزرگ نیاز دارد. تراکتورسازی یک تیم بزرگ است. این انتظار  و توقع کارمان را سخت نمی‌کند. به این تیم آمدیم تا موفق شویم و تمام تلاشمان را در راستای کسب نتایج خوب به کار می‌گیریم. امیدوارم بتوانیم باری از روی دوش تیم برداریم و عملکرد خوبی داشته باشیم. میدانیم کارمان بسیار سخت است اما فقط هدف قهرمانی داریم. پرسپولیس، استقلال و ... تیم‌های بسیار خوبی را بستند اما هم تلاشمان را می‌کنیم تا به تنها هدفمان که قهرمانی است برسیم.

در هفته ابتدایی لیگ برتر در ورزشگاه یادگار امام نمی‌توانید به میدان بروید این اتفاق کارتان را سخت نمی‌کند؟

پشتوانه برخی از تیم‌ها مثل تراکتورسازی، پرسپولیس، استقلال و ... هواداران هستند. اگر هواداران نباشند کار بسیار سخت می‌شود. امیدوارم اداره کل ورزش و جوانان و مسئولان مربوطه تمام تلاششان را انجام دهند تا هر چه زودتر ورزشگاه یادگار آماده شود. برای تمرینات ما حدود 5 هزار هوادار به ورزشگاه می‌آید مطمئنا در این وضعیت مسابقاتمان میزبان هواداران بسیار بیشتری خواهد بود. این هواداران یار دوازدهم هستند و امیدوارم در مسابقاتمان بتوانیم در ورزشگاه یادگار امام و با حضور هواداران به میدان برویم.

 

امسال خیلی از خط هافبک تراکتورسازی صحبت می‌شود. فکر می‌کند زوج خط میانی نوری، کرار، مهدی کیانی، سینا عشوری و ... بتوانند موفق شوند.

کار هم برای ما و هم برای تیم‌ مقابل سخت است. آماده‌ترین‌ها در طول تمرینات در مسابقات به میدان بروند. بدون شک تراکتورسازی خط هافبک بسیار خوبی دارد که این مسئله می‌تواند به تیم کمک کند تا نتایج قابل قبولی بگیرد.

این روزها بحث طلب مربیان و بازیکنان از باشگاه‌های سابقشان بار دیگر مطرح شده و نسبت به این مسئله انتقادات زیادی می‌شود. آیا از فصول گذشته از پرسپولیس طلب داری؟

از پرسپولیس طلب دارم اما هنوز اقدامی نکردم. این وظیفه سازمان لیگ است که اجرای درست قراردادها را زیر نظر بگیرد. متاسفانه کسی پشت بازیکن نمی‌ایستد و باشگاه‌هایی که بدهکار هستند به راحتی بازیکن جذب می‌کنند و در لیگ شرکت می‌کنند. باید راهکاری پیدا  شود و این معضل چندین ساله را حل کنند. از شروع لیگ برتر بازیکنان همیشه از باشگاه‌هایشان طلب داشتند. باید اتحادیه و سازمان تشکیل شود تا از حقوق بازیکنان، مربی و ... دفاع کند. باید با بازیکن تسویه حساب شود و اینکه بدهی روی بدهی برود درست نیست.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۲:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۱
    0 0
    سال گذشته به عشق پولهای عربی پرسپولیس راتنها گذاشتی ورفتی ووقتی دیپورت شدب به التماس افتادی بیایی پرسپولیس حال که بحق پرسپولیس نپذیرفته دنبال بهانه برای ضربه به پرسپولیس هستی ولی امثال توکوچکترازآن هستید که به تیم محبوب ضربه بزنید پرسپولیس به نام محبوبش زنده است نه بابازیکنان بی تعصب وپولکی چون تو ورضاییان وطارمی
  • سراج ۱۵:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۱
    0 0
    بدهکارم هستی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس