کد خبر 609049
تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۴

کاپیتان تیم فوتبال تراکتورسازی، گفت:‌ اگر دیروز به جای ورزشگاه اختصاصی تراکتورسازی در یادگار امام بازی می‌کردیم برنده می‌شدیم.

به گزارش مشرق، مهدی کیانی درمورد تساوی تراکتورسازی در هفته اول مقابل استقلال خوزستان گفت: بازی بسیار خوبی بود، می‌توانستیم در این دیدار برنده شویم و در همان نیمه اول با به ثمر رساند 3-2 گل کار را تمام کنیم، اما این اتفاق نیفتاد، به هر حال کمی تغییر و تحول داشتیم و مدتی زمان می‌برد تا به شرایط عادی برسیم.

وی در مورد برگزاری بازی در زمین اختصاصی تراکتورسازی اظهار داشت: این اتفاق کمی کار را سخت کرد، هواداران ما کم‌تر از شرایط عادی به ورزشگاه آمدند و فاصله فنس‌ها با خط کنار زمین حدود نیم متر بود. خدا را شکر اتفاقی نیفتاد که باعث آسیب‌دیدگی بازیکنی شود. اگر بازی دیروز در ورزشگاه امام برگزار می‌شد، سه امتیاز را می‌گرفتیم.

کاپیتان تراکتورسازی در رابطه با اینکه چند تن از کارشناسان از عملکرد خوب او تمجید کردند، عنوان کرد: خدا را شکر می‌کنم که بتوانم برای تیم مثمر ثمر باشم. دیروز اکثر بازیکنان تیم عملکرد خوبی داشتند. ما دیروز 2 گل زدیم و 4-3 گل هم نزدیم، وظیفه بازیکن است که در زمین دونده ظاهر شود و ما هم برای موفقیت تیم تلاش می‌کنیم، به این تیم ایمان دارم و تراکتورسازی با بازیکنان خوب و کادر فنی قوی که دارد، می‌تواند قهرمانی را به تبریز بیاورد.

کیانی در رابطه با دیدار هفته آینده تیمش مقابل صنعت نفت آبادان اظهار داشت: نفت آبادان از لیگ یک به لیگ برتر آمد و انگیزه بسیار زیادی دارد، ما تیم پرمهره و قوی داریم که می‌توانیم به موفقیت برسیم. تیمی که می‌خواهد قهرمان شود، نباید برایش فرق کند که با کدام تیم بازی می‌کند. با تمرکز کامل برای کسب پیروزی می‌رویم.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس