کد خبر 600984
تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۹

نیروهای دموکراتیک سوریه در ادامه پاکسازی شهر «منبج» در شمال شرق استان حلب از دست تروریست‌های داعش عملیات جدیدی را از اواخر شب گذشته در غرب شهر و منطقه «الحزاونة» آغاز کردند.

به گزارش مشرق، درگیری‌های سنگین به شدت در محور غربی شهر «منبج» گزارش شده و نیروهای کرد دقایقی قبل موفق شدند 90 درصد منطقه الحزاونة را آزاد کنند.

بنا به این گزارش، در صورت ادامه پیشروی‌ها در ساعات آینده باید منتظر پاکسازی منطقه الحزاونة به عنوان بزرگترین منطقه در شهر منبج باشیم‌.

به گزارش فارس، نیروهای کرد سوریه در حال حاضر از محور غربی به 200 متری مرکز شهر رسیده‌اند و در محور شمالی نیز نیروهای کرد عملیات نفوذ تروریست‌ها را به سمت جاده «منبج_جرابلس» دفع کردند.

از صبح امروز عملیات در محور شمالی ادامه یافت و ساعتی قبل نیروهای کرد موفق شدند با عقب راندن عناصر تروریستی، خود را به حومه میدان «هفت دریا» در شمال شهر برسانند.

در محور غربی شهر نیز نیروهای کرد پس از تثبیت مواضع در حومه میدان «الشریعه»، همچنان به عملیات پاکسازی منطقه از بمب‌های کار گذاشته شده ادامه می‌دهند. در دو روز گذشته بیش از 140 بمب دست‌ساز در این منطقه کشف و خنثی شده است.

جنگنده های ائتلاف نیز از نیمه شب گذشته تا کنون مواضع تروریست‌ها را در میدان «هفت دریا» و میدان «الدلی» در مرکز شهر منبج هدف قرار می‌دهند.

در عملیات‌های دو روز گذشته نیروهای کرد بیش از 50 تن از عناصر داعش کشته یا زخمی شده‌اند.
 
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۲۲:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۹
    0 0
    خسته نباشن و سلامت باشن
  • ۰۱:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۰
    0 0
    درود بر این شیرمردان و شیر زنان! بکشید این داعشی های خردوغانی و سوسمار ملک سلمانی را!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس