کد خبر 600757
تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۱

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه با بیان اینکه تخلف‌ نهادهای نظارتی دولت در حقوق‌های نجومی محرز است گفت: مردم منتظر برخورد با متخلفان هستند.

به گزارش مشرق، محمدکاظم انبارلویی عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی، با اشاره به لزوم برخورد با متخلفان و صاحبان حقوق‌های نجومی اظهار داشت: برخورد با صاحبان حقوق‌های نجومی باید از سوی نهادهای نظارتی و قضایی صورت گیرد و برکناری و مجازات آنها نیز باید با رأی قاضی باشد.

انبارلویی با بیان اینکه این مسئله بی‌انضباطی اداری نیست که از طرف خود دولت انجام شود، ادامه داد: اگر دولت می‌خواهد به این مساله رسیدگی کند باید طبق ماده 151 قانون تجارت این تخلف را به دادگاه گزارش کند تا مشخص شود چرا بازرسان قانونی،  تخلف حقوق‌های نجومی را به قوه قضائیه گزارش نکرده‌اند،‌ ازاین‌رو تخلف‌ نهادهای نظارتی خود دولت نیز محرز است و رئیس‌جمهور باید این مسئله را پیگیری کند.

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه با اشاره به اشخاصی که نام آنها به‌عنوان صاحبان فیش‌های حقوقی و متخلف در این فساد اقتصادی عنوان می‌شود، گفت: قوه قضائیه باید نام متخلفان را عنوان کند و نباید طوری عمل کرد که قبل از محکوم شدن افرادی به‌عنوان متخلف، مطرح شوند.

وی با اشاره به ایجاد صرافی از سوی حامیان دولت در اوج بحران ارزی در سال 90، خاطرنشان کرد: قوه قضائیه و دیوان محاسبات باید در این زمینه اعلام نظر کند؛ چراکه افکار عمومی منتظر نتایج این رسیدگی هستند که آیا این نهادها حاضرند متخلفان را مجازات کرده و وجوه نجومی را به محل اصلی آن بازگردانند یا خیر.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۲۰:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۹
    0 0
    قوه قضائیه باید نام متخلفان را عنوان کند و نباید طوری عمل کرد که قبل از محکوم شدن افرادی به‌عنوان متخلف، مطرح شوند.این فرصتی برای فراری دادن رانت خواران و ویژه خوران است گول نخورید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس