کد خبر 599927
تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۷

وزارت امور خارجه و مهاجران سوریه تاکید کرد؛ انفجاراخیر حسکه در راستای اجرای سیاست حامیان کینه توز و تندرو ریاض،آنکارا و دوحه است.

حمله شدید دمشق به ریاض، آنکارا و دوحه
به گزارش مشرق، این وزارتخانه در دو پیام  جداگانه به دبیرکل سازمان ملل متحد و رئیس شورای امنیت، گفت: "کشورهای غربی شناخته شده با هدف طولانی کردن مدت بحران سوریه و افزایش دردهای مردم این کشور، مسئول اصلی وقوع این قبیل انفجارها هستند.

به نوشته خبرگزاری سانا؛ این وزارتخانه افزود: انفجار حسکه، در واقع اجرای سیاست های کینه توزانه و تندروی دولت های حاکم بر ریاض، آنکارا، دوحه و کشورهای شناخته شده غربی است که هدف آن طولانی کردن مدت بحران سوریه و افزایش مشکلات و رنجهای مردم این کشور است.
گفتنی است یک انتحاری روز سه شنبه 15 تیر ماه، خود را در برابر یک نانوایی در منطقه الصالحیه در حسکه منفجر کرد که به کشته شدن 16 غیرنظامی منجر شد. داعش بعدا مسئولیت این عملیات تروریستی را پذیرفت.

مردم سوریه بیش از 5 سال است که از پیامدهای تروریسم  و جنایتهای غیرانسانی گروه های تروریستی مسلح رنج می برند و گروههای تروریستی که از برخی  کشورهای منطقه و محافل بین المللی اعم از عربستان، قطر، ترکیه، انگلستان، فرانسه و آمریکا دستور می گیرند، زندگی مردم سوریه را تیره و تار کرده اند.

وزارت خارجه و امور مهاجرین سوریه در پیام های خود به این دو مقام سازمان ملل آورده است: "از شورای امنیت می خواهیم تا در حق دولت های حامی تروریسم به ویژه ریاض، دوحه و آنکارا تدابیر بازدارنده و مجازات های فوری در نظر بگیرد".
منبع: العالم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۱:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۷
    0 0
    جلوی نانوایی توی ماه خدا، خودتو منفجر کنی که چه؟ خریت هم حدی داره به خدا.
  • ۰۱:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۷
    0 0
    خاک بر سر خریتش بکنند. خودشو توی خونه اش منفجر میکرد نه جلوی چند نفر انسان بیگناه. خاک بر سرش.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس