کد خبر 59972
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۸:۳۵

طي حكمي از سوي وزير علوم، تحقيقات و فناوري، حجت‌الاسلام «عبدالحسين خسروپناه» به‌ رياست مؤسسه پژوهشي حكمت و فلسفه ايران منصوب شد.

به گزارش مشرق به نقل از روابط عمومي مؤسسه پژوهشي حكمت و فلسفه ايران، بنا به پيشنهاد معاونت پژوهشي و فناوري وزارت علوم تحقيقات و فناوري، طي حكمي از سوي «كامران دانشجو» حجت‌الاسلام والمسلمين عبدالحسين خسروپناه به عنوان رياست جديد مؤسسه پژوهشي حكمت و فلسفه ايران معرفي شد. وي جايگزين غلامرضا اعواني شده است. 
 
در حكم انتصاب حجت‌الاسلام خسروپناه آمده است: اميد است با اتكال به عنايات الهي و بهره‌گيري از همه ظرفيت‌هاي موجود به ويژه تجارب ارزنده اعضاي هيأت علمي و همكاران متعهد در تحقق اهداف و برنامه‌هاي فرهنگي و اجتماعي با رويكرد سياست‌هاي تقديمي به مجلس شوراي اسلامي موفق و مؤيد باشيد. 
 
عبدالحسين خسروپناه متولد 1345 در شهرستان دزفول است. وي تاكنون بيش از 25 كتاب و يك‌صد مقاله تأليف كرده و صاحب نظريه «فلسفه فلسفه اسلامي» است. از جمله مسئوليت‌هاي وي مي‌توان به مديريت گروه فلسفه پژوهشگاه فرهنگ و انديشه اسلامي اشاره كرد. 
 
بر پايه اين گزارش، مؤسسه پژوهشي حكمت و فلسفي ايران به منظور پاسخگويي به نيازهاي پژوهشي كشور در زمينه‌هاي فلسفه، حكمت و دانش‌هاي مرتبط تأسيس شده است. اين مؤسسه پيش از اين در قالب دو پژوهشكده «حكمت و اديان» و «تاريخ و فلسفي علم» فعاليت مي‌كرد كه بر اساس مصوبه شوراي گسترش آموزش عالي در خردادماه 1380 در ساختار جديد به فعاليت خود ادامه مي‌دهد. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس