نظامیان صهیونیست روز سه شنبه یک دختر فلسطینی را به بهانه اینکه قصد حمله به نظامیان با سلاح سرد را داشته است، مورد تیراندازی قرار داده و به شدت زخمی کردند.

به گزارش مشرق به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، نظامیان صهیونیست عصر سه شنبه به سمت یک دختر فلسطینی در ایستگاه اتوبوس واقع در غرب شهرک صهیونیستی «اریئل» در شمال کرانه باختری اشغالی تیراندازی کردند.

نظامیان صهیونیست به بهانه تلاش این دختر فلسطینی برای زخمی کردن یکی از نظامیان با استفاده از سلاح سرد، به سمت وی تیراندازی کرده و او را به شدت از ناحیه سینه زخمی کردند.

این نظامیان در حالی به صورت بی رحمانه این دختر جوان فلسطینی را هدف تیراندازی قرار داده و به شدت زخمی کردند که هیچ نظامی صهیونیست در این حادثه زخمی نشده است.

نظامیان اشغالگر در عین حال مانع از امدادرسانی به این دختر فلسطینی توسط هلال احمر فلسطین شدند و وی را در حال خونریزی رها کردند.

صهیونیست ها در طول انتفاضه قدس بارها به بهانه تلاش فلسطینیان برای حمله به نظامیان این رژیم و یا حتی صرفا مشکوک شدن به آنها، اقدام به تیراندازی به سمت این افراد کرده اند که در نتیجه آن چندین فلسطینی شهید و یا زخمی و بازداشت شده اند.

لازم به ذکر است که از زمان آغاز انتفاضه قدس در ابتدای ماه اکتبر سال گذشته میلادی بیش از ۲۰۰ فلسطینی توسط نظامیان صهیونیست به شهادت رسیده اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس