کد خبر 599434
تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۷

وزیر ورزش درحالی میهمان اردونشینان کشتی فرنگی بود که از زمان آخرین حضورش در اردوی تیم ملی کشتی آزاد مدتها می‌گذرد. باید دید محمود گودرزی تا قبل از المپیک به اردوی آزادکاران هم سر می‌زند؟

به گزارش مشرق، محمود گودرزی عصر روز دوشنبه در ادامه بازدیدهای خود از اردوی تیم‌های المپیکی ایران در تمرینات تیم ملی کشتی فرنگی حضور یافت و با محمد بنا و همکارانش به گفتگو پرداخت.

وزیر ورزش در جریان این بازدید با تقدیر از زحمات مجموعه کشتی فرنگی گفت: امیدوارم نتایج کشتی مثل همیشه برای کاروان ایران پر مدال و امیدبخش باشد.

بازدید وزیر وزرش از تمرینات تیم ملی کشتی فرنگی در حالی صورت گرفت که او همچنان در اردوی کشتی آزاد حاضر نمی‌شود و زمان آخرین حضور گودرزی در جمع شاگردان خادم به چند ماه قبل از رقابتهای جهانی ۲۰۱۵ لاس‌وگاس برمی گردد.

گودرزی در روز ۱۶ مهرماه سال گذشته نیز پس از مدتها غیبت در خانه کشتی به محض بازگشت مجدد محمد بنا عرصه سرمربیگری به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی آمد. حضور کم‌سابقه وزیر ورزش در آن روزهای پرالتهاب کشتی آن هم با لباس ورزشی و تمرین با فرنگی‌کاران و همچنین صحبت‌های خصوصی با محمد بنا در گوشه و کنار خانه کشتی، حرف و حدیث‌های زیادی را بوجود آورد.

روز دوشنبه نیز محمود گودرزی ترجیح داد به جای بازدید از روند آماده سازی شاگردان خادم، برای چندمین بار در جمع یاران و همکاران محمد بنا حضور یابد و این بار در آستانه المپیک، شائبه‌های تازه ای را رقم زند. شائبه هایی که گویای اختلافات دیرینه او با رسول خادم است و به نوعی سیاست وزارت ورزش نسبت به فدراسیون کشتی را به نمایش می گذارد. شاید هم وزیر وزرش که خود از خانواده گوش‌شکسته‌هاست علاقه بیشتری به کشتی فرنگی و فنون پرتابی و زیبای این رشته دارد و ترجیح می‌دهد همان اندک توجه به مجموعه کشتی را در این بخش صرف کند.

آنچه مسلم است باید تا المپیک منتظر ماند و دید که آیا وزیر ورزش به اردوی تیم ملی کشتی آزاد هم خواهد رفت یا اینکه ترجیح می‌دهد فعلا سراغی از آزادکاران نگیرد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس