کد خبر 598250
تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۱

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه سرپرست فدراسیون ژیمناستیک بزودی مشخص خواهد شد، درباره سرنوشت انتخابات اسکی نیز گفت که "سعادتمند" باید از سرپرستی این فدراسیون کناره‌گیری کند تا بتواند در انتخابات اسکی شرکت کند.

به گزارش مشرق، محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان در مراسم افطار با خبرنگاران رسانه‌های مختلف در پاسخ به این سوال که سرانجام تکلیف فدراسیون ژیمناستیک چه زمانی مشخص خواهد شد؟ گفت: سرپرست این فدراسیون به زودی تعیین و اعلام خواهد شد. تلاش این است که تا فردا این اتفاق رخ دهد. با توجه به اتمام دوره ریاست جعفر درویش‌زاده رئیس فدراسیون ژیمناستیک، باید سرپرست این فدراسیون مشخص شود.

وی هم‌چنین در پاسخ حضور شبهه‌برانگیز احمد سعادت‌مند به عنوان سرپرست فدراسیون اسکی و کاندیدای انتخابات این فدراسیون، افزود: سعادت‌مند باید از سرپرستی فدراسیون استعفا دهد تا به عنوان کاندیدا برای انتخابات این فدراسیون شرکت کند.

گودرزی ادامه داد: برای اینکه بتوانیم اثرات رانت تمام کسانی را که به عنوان سرپرست و یا کاندیدا در فدراسیون‌ها حضور دارند را از بین ببریم و اثراتی از رانت‌های آن‌ها باقی نماند افرادی که دوره‌ی ریاست آن‌ها همانند فدراسیون ژیمناستیک به اتمام می‌رسد حتی اگر برای انتخابات آن فدراسیون کاندیدا نشده باشند آن‌ها را کنار می‌گذاریم تا هیچ اثری از رانت آن‌ها برای حضور در انتخابات وجود نداشته باشد.

وی گفت:‌ درباره فدراسیون اسکی نیز این اتفاق باید رخ دهد. ما به دنبال آن هستیم تا فضای آزادی را برای برگزاری انتخابات ایجاد کنیم.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس