کد خبر 598265
تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۷

قراردادهای زیر میزی که استقلال در ۲ سال گذشته به بازیکنان و اعضای کادرفنی‌اش داده است ممکن است در روزهای آینده دردسری بزرگ برای این باشگاه ایجاد کند.

به گزارش  مشرق، هرچند در روزهای اخیر به نظر رابطه وزارت ورزش و جوانان با باشگاه استقلال حسنه شده است اما به نظر می‌رسد در سال‌های گذشته اتفاق‌هایی در این باشگاه افتاده است که ممکن است دردسری بزرگ برای آبی‌ها ایجاد کند.

بعد از این که استقلال فصل نقل و انتقالات را با قدرت زیاد آغاز کرد، به یکباره خبر آمد که وزارت ورزش به جهت نگرانی از قراردادهای بالای این باشگاه با بازیکنان مورد نظرش دستور توقف فعالیت این باشگاه در فصل نقل و انتقالات را داده است. در آن زمان عنوان شد که وزیر ورزش وجوانان نقل و انتقالات باشگاه استقلال را متوقف کرده است اما حالا و بعد از گذشت حدود یک ماه از این اتفاق زوایای دیگری از این اتفاق روشن شده است. گفته می‌شود در سال‌های اخیر باشگاه استقلال قراردادهایی با بازیکنان مورد نظرش امضا کرده است که مبلغ آن بسیار بیشتر از رقمی بوده که این باشگاه در قراردادهای رسمی خود منتشر کرده است و حالا بعد از گذشت چند سال این ارقام برای محمود گودرزی و البته حراست وزارت ورزش و جوانان روشن شده است.

قرارداد اول به پرویز مظلومی، سرمربی فصل گذشته استقلال برمی‌گردد. زمانی که مظلومی در ابتدای فصل گذشته با استقلال قرارداد امضا کرد عنوان شد که مبلغ آن 350 میلیون تومان است و به همین دلیل هم بود که گودرزی از حضور این مربی با تجربه در جمع آبی‌ها استقبال کرد چرا که اعتقاد داشت با این روش هزینه‌های این تیم پایین می‌آید. اما به نظر می‌رسد در این زمینه مدیران استقلال وزارت ورزش و جوانان را دور زدند و با این مربی با تجربه قرارداد 750 میلیون تومانی امضا کردند.

اما این تمام ماجرا نیست. درست در روزی که علیرضا منصوریان قراردادش را با استقلال امضا کرد، در اتفاقی عجیبت خسرو حیدری به همراه بهرام امیری، مسئول نقل و انتقالات فصل گذشته استقلال با مدیران حراست وزارت ورزش و جوانان جلسه‌ای برگزار کردند. این جلسه به این خاطر برگزار شد که قرارداد واقعی خسرو حیدری بسیار بیشتر از مبلغی بود که استقلال در سازمان لیگ ثبت کرده بود و همین موضوع باعث شد که پای وزارت ورزش و جوانان به این اتفاق باز شود. البته خسرو حیدری تنها بازیکنی نیست که پول‌های زیرمیزی دریافت کرده است و گفته می‌شود امید ابراهیمی و مهدی رحمتی هم فصل گذشته همین شرایط را داشتند.

به دلیل اتفاق‌هایی که در 2 سال گذشته در استقلال افتاده است گفته می‌شود وزیر ورزش و جوانان دیگر تمایلی به ادامه کار بهرام افشارزاده به عنوان سرپرست باشگاه استقلال ندارد. او چندین بار تصمیم بر برکناری افشارزاده گرفت اما با تلاش او و البته به دلیل موقعیت حساس استقلال در فصل نقل و انتقالات باعث شد این موضوع عملی نشود.

هرچه که هست قراردادهای زیر میزی که استقلال در 2 سال گذشته به بازیکنان و اعضای کادرفنی‌اش داده است ممکن است در روزهای آینده دردسری بزرگ برای این باشگاه ایجاد کند.

منبع: نسیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • جاوید ۱۰:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۳
    0 0
    این مسئله برای تمام تیمها هست فقط مال استقلال نیست .هیچیک از قراردادهای بزیکنان بزرگ واقعی نیست .
  • ورزشی ۱۲:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۳
    0 0
    در جاهای دیگر هم این پول خرج میشه فقط اس اس نیست
  • مجید ۱۲:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۳
    0 0
    نه اینکه یه تیم دیگه عابر بانک داره؟؟؟ برو برادر برو سایت لنگی گجاتون میسوزه همونجا آب بریز خنک شی دیدی تو نقل و انتقالات کم آوردید شروع کردید به تخریب ... اگه وجود دارید نظر منو رو نمایش بدید اگه نشون ندید خیلی بی وجودید تک تکتون از مدیر سایت گرفته تا او کارمندا...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس