مجتبی رئیسی گفت: پیشنهادات ۱۲ گانه مقام معظم رهبری به تشکلهای دانشجویی،کاملاً راهبردی است و نظر ایشان نقشه راه برای ۲۰ سال آینده این جنبشهاست.

به گزارش مشرق، مجتبی رئیسی دبیر اتحادیه جنبش عدالتخواه دانشجویی با اشاره به دیدار صمیمی دانشجویان با مقام معظم رهبری، اظهار کرد: پیشنهادات 12گانه رهبری به دانشجویان و  بحث جبهه دانشجویی ضد امریکایی در جهان اسلام، کاملاً راهبردی و نشانه تسلط و اشراف کامل معظم له به مسائل دانشجویان و جنبشهای دانشجویی است.

پیشنهادات ۱۲ گانه امام‌خامنه‌ای راهبردی و نقشه راه ۲۰ ساله تشکلهای دانشجویی است

وی درباره پیشنهادات 12‌گانه رهبر انقلاب به تشکلهای دانشجویی، عنوان‌کرد: این پیشنهادات ناشی از نگاه راهبردی امام خامنه‌ای به مسائل کشور است و نظر ایشان نقشه راه تشکلهای دانشجویی برای 20 سال آینده است.

رئیسی افزود: طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی دانشجویان باید به موضوعات اساسی و مهم کشور بپردازند و از نگاه به مسائل‌ خردی که بعضاً محلی از اعراب ندارد، پرهیز کنند.

این فعال دانشجویی با اشاره به اشراف کامل رهبر معظم انقلاب به مسائل دانشجویان، تصریح کرد: نظر ایشان، تمرکز تشکلهای دانشجویی انقلابی بر روی اشتراکات خودشان و پرهیز از مسائل اختلافی است. همچنین ایشان بر باید و نبایدهای تشکلهای دانشجویی و اینکه یک تشکل آرمان‌خواه دانشجویی چه ویژگیهایی باید داشته باشد، تاکید کردند.

دبیر اتحادیه جنبش عدالتخواه دانشجویی با تاکید بر حفظ‌شان آرمان‌خواهی  و عدالتخواهی دانشجویان  و جنبشهای دانشجویی، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب به یکی از دانشجویان فرمودند «من از این روحیه طلبکاری و مطالبه‌گری شما لذت بردم» و تعبیری که به کار بردند این بود که «کار کشور را همین روحیه طلبکاری شما پیش می‌برد»؛ این نشان می‌دهد که جریان دانشجویی باید آن روحیه مطالبه‌گری، آرمان‌خواهی و عدم رضایت از وضع موجود را کامل حفظ کند.

رئیسی در پایان تاکید کرد: مقام معظم رهبری بحث تقسیم‌بندیهای مرسوم سیاسی را قبول ندارند و  آنچه که مورد توجه ایشان بوده و هست، مبانی انقلاب و خط انقلاب است  و فضای دانشجویی هم باید همین خط و سیر را ادامه بدهد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس