کد خبر 597947
تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۵

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس از بررسی موضوع «بیوتروریسم» با حضور مسئولان مربوطه در کمیسیون متبوعش خبر داد و گفت: ایران از قربانیان تروریسم به شمار می‌رود و ما 17 هزار نفر شهید ترور دادیم و همیشه مد نظر تروریسم دولتی بوده‌ایم.

به گزارش مشرق، سیدحسین نقوی حسینی نماینده مردم ورامین و سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به دستور دبیر شورایعالی امنیت ملی برای پیگیری موضوع ترور بیولوژیک، اظهار داشت: قبلاً راجع به بیوتروریسم در کمیسیون امینت ملی و سیاست خارجی کارهایی انجام دادیم، گزارش‌هایی هم دریافت کردیم و مسئولانی با حضور در کمیسیون، توضیحاتی در این زمینه مطرح کردند اما در دوره نهم مجلس شورای اسلامی نتوانستیم این کارها را به نتیجه برسانیم.

وی افزود: کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در پی اتفاقاتی که اخیراً افتاده، قصد دارد موضوع «بیوتروریسم» را با حضور مسئولان مربوطه مورد رسیدگی قرار دهد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در ادامه تصریح کرد: ما «بیوتروریسم» را ابزار نوین تروریسم بین‌المللی و تروریسم دولتی می‌دانیم که مورد حمایت آمریکایی‌ها و صهیونیستی‌هاست لذا ضرورت دارد به این مسئله ورود و آن را بررسی کنیم.

وی اضافه کرد: ورود کمیسیون امنیت ملی به موضوع ترور بیولوژیک با چند هدف خواهد بود، اولین هدف تبیین خود موضوع است، باید همه مدیران و مسئولان کشور که در خطر این امر هستند، کاملاً‌ با موضوع آشنا شوند، هدف دوم پیش‌بینی راه‌های پیشگیری و جلوگیری از این موضوع است، چرا که ایران از قربانیان تروریسم به شمار می‌رود، ما 17 هزار نفر شهید ترور دادیم و همیشه مد نظر تروریسم دولتی که مورد حمایت آمریکایی‌ها و صهیونیست‌هاست، بوده‌ایم.

نقوی در پایان خاطرنشان کرد: کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس برای تبیین موضوع و اقدامات لازم برای جلوگیری از «بیوتروریسم» تلاش خواهد کرد، انشاءالله در نشست‌های آتی کمیسیون رسیدگی به این موضوع در دستور کار خواهد بود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس