کد خبر 597456
تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۲

یک زوج ولزی با دختر 4 ماهه خود برای حمایت از تیم ملی کشورشان رنج یک سفر طولانی هزاران مایلی را از شهر سوانزی تحمل کرده و با تهیه بلیت بازی راهی شهر لیل شدند اما هرگز فکر نمی کردند که سر از خاک کشوری در بیاورند که قرار است امشب در مقابل آنها قرار بگیرد!

به گزارش مشرق، در قاره اروپا، دو شهر با نام لیل وجود دارد که یکی در بلژیک و دیگری در  شمال فرانسه است. این زوج خوش خیال ولزی ظاهراً پس از رسیدن به فرودگاه بروکسل، به آقای راننده تاکسی گفته اند که ما را به شهر لیل ببر و وقتی به شهر لیل رسیدند، به جز پرچم های بر افراشته بلژیک، نه اثری از هم وطن های ولزی خود دیدند و نه اثری از پرچم ولز.

در آن هنگام توجه شدند که در شهر لیل هستند اما نه در لیل فرانسه. آنها به جای عصبانیت، این اتفاق را یک خاطره شیرین و خنده دار در زندگی خود توصیف کرده و با گرفتن یک تاکسی دربست و طی کردن مرز شمال شرقی فرانسه و یک مسافت 200 کیلومتری، به سوی شهر لیل فرانسه رهسپار شدند.

اشتباه عجیب زوج ولزی برای تماشای یورو 2016
جالب این که آنها بلیت بازی اسلواکی-روسیه را هم داشتند اما به علت سهل انگاری، نتوانستند در ورزشگاه حضور یابند. در آستانه بازی ولز-بلژیک، مردم ولز و رسانه های این کشور از نتایج تیم ملی کشورشان بسیار خوشحال بوده و هر خبر ریز و درشت مرتبط با یورو، در تلویزیون و مطبوعات ولز با آب و تاب بازتاب داده می شود.

منبع: طرفداری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس