کد خبر 597506
تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۷

باکاری سانیا با حمایت همه جانبه از ژیرو عنوان کرد که فرانسه می تواند در یورو 2016 به قهرمانی دست یابد.

به گزارش مشرق، باکاری سانیا، مدافع کناری تیم ملی فرانسه معتقد است فشار زیادی از جانب هواداران تیم ملی کشورش روی بازیکنان و کادر فنی وجود دارد.
مدافع تیم منچسترسیتی انگلستان که همراه با تیم ملی فرانسه باید در مرحله یک چهارم نهایی با ایسلند روبرو شود، امیدوار است بتواند با صعود به فینال و قهرمانی در این رقابت ها هواداران پرشور تیم ملی را خوشحال کند و به وجد بیاورد.
سانیا گفت: ما محبوبیت زیادی در فرانسه داریم و این تیم فوق العاده ای است. در اینجا می توانیم با آرامش کار کنیم و این بسیار عالی است. نمی خواهیم به این زودی به تعطیلات بروم، نمی خواهم خودم را به عنوان یک بازنده ببینم.
وی ادامه داد: می خواهیم تا پایان در این رقابت ها بمانیم و نمی خواهیم مردم فرانسه را ناراحت کنیم. هیچوقت به شکست فکر نمی کنیم و خودمان را به بهترین شکل برای بازی ها آماده می کنیم. می خواهیم تا جایی که امکان دارد پیش برویم و مردم را خوشحال کنیم.
سانیا عنوان کرد: ما فشار از جانب مردم را حس می کنیم. ما تصاویر زیادی در زمانی که گلی به ثمر رساندیم و یا به پیروزی رسیدیم، از جایگاه هواداران دیده ایم. این باعث دلگرمی ما می شود و به پیشرفت ما کمک زیادی می کند.
سانیا در خصوص انتقادات اخیر به اولویه ژیرو، مهاجم تیم ملی فرانسه پس از دیدارهای اخیر گفت: اولیویه نقش بسیار مهمی برای تیم دارد، ما باید قدر او را بدانیم. او به مدافعان حریف آسیب می رساند و هر لحظه خود را در موقعیت گل قرار می دهد.
وی افزود: او بازیکنی کلیدی برای این تیم محسوب می شود. در طول این رقابت ها، انتقادهای زیادی از او شده است اما او می تواند در ادامه این رقابت ها نقش تعیین کننده ای برای فرانسه داشته باشد.

منبع: طرفداری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس