کد خبر 597405
تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۴

هافبک تیم ملی بلژیک شکست دادن ولز را سخت عنوان کرد.

به گزارش مشرق، ادن هازارد در دیدار برابر مجارستان در مرحله یک هشتم نهایی یورو با مشکلات جسمانی رو به رو شد. این موضوع باعث شد که این بازیکن برخی از تمرینات تیم بلژیک را از دست بدهد. با این حال آسیب دیدگی اش به تدریج بهبود یافت و می تواند در بازی امشب (جمعه) برابر ولز در یک چهارم نهایی به میدان برود.

هافبک تیم ملی بلژیک گفت: در وضعیت خوبی به سر می برم. دیروز توانستم تمرین کنم و دیگر احساس درد ندارم. دوست دارم برابر ولز بازی بهتری نسبت به دیدار مقابل مجارستان به نمایش بگذارم. امشب باید به میدان بروم. چهار بازی خوب در یورو به نمایش گذاشتم به خصوص برابر مجارستان.

هازارد به ورزشگاهی که بازیگری خود را در آنجا شروع کرد باز می گردد. او در تیم های پایه لیل بازی کرد و سپس سال های زیادی در تیم اصلی حضور داشت. به همین خاطر دیدار امشب یادآور خاطرات خوبی برایش خواهد بود. هافبک چلسی در این رابطه، اظهار کرد: در اینجا(لیل) فوتبال را یاد گرفتم. زمانی که 14 سال داشتم به لیل آمدم و نزدیک به هفت سال در این شهر بودم. لحظات خیلی خوبی در اینجا داشتم.  بازگشت به لیل فوق‌العاده است.

هازارد درباره ولز گفت: با پنج بازیکن در خط دفاع بازی می‌کنند و این موضوع شکست آن ها را سخت می کند. نباید فراموش کرد که در میانه میدان بازیکنان خوبی دارند و در خط حمله ستاره ای به نام گرت بیل حضور دارد.

زلاتان ابراهموویچ دیروز اعلام کرد که در منچستریونایتد بازی می کند. هافبک چلسی در این باره اظهار کرد: سوپر استار دیگری به لیگ برتر انگلیس آمد. مشتاق شروع لیگ هستم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس