کد خبر 597358
تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۵

درحالی که هواداران پرسپولیس از طارمی و رضائیان دلخور هستند، استقلال از دو سال قبل تنها سی میلیون و از پارسال تنها پنجاه درصد از قرارداد طالب لو را پرداخت و او را در لیست مازاد قرارداده است.

به گزارش مشرق، در حالی که باشگاه پرسپولیس مدعی است  تمامی مبلغ قرارداد رامین رضائیان را پرداخت کرده و هیچ بدهی به او ندارد و قرارداد این بازیکن نباید فسخ می‌شده است، در این سو و در استقلال بدهی‌ها زیاد است و بازیکنان شاکی فراوان.

یکی از  بازیکنانی که طلب زیادی دارد و هرگز هم حرف نزده است وحید طالب لو است. جالب است بدانید که این بازیکن که در لیست مازاد استقلال قرار گرفت، از دو سال قبل تنها سی میلیون تومان دریافتی داشته و از سال گذشته پنجاه درصد قراردادش را دریافت کرده است.

طالب لو با وجود آنکه برانکو هم در ابتدای فصل پارسال و هم در نیم فصل او را برای پرسپولیس می‌خواست و به این تیم نرفت، قراردادهای مالی بالایی هم با استقلال نبسته بود و از همان قراردادها هم تاکنون مبلغ بسیار کمی از استقلال دریافت کرده است.

جدایی این بازیکن به صورت اعلام در لیست مازاد درحالی که او هم قرارداد زیادی نداشت، هم آمار و عملکرد فنی خوبی داشت بسیار عجیب بود و نکته اینکه خود استقلال هم از این بابت هزینه زیادی پرداخت کرده است.

استقلال باید هم بدهی اش به طالب لو را بدهد، هم باید برای فسخ قرارداد سال بعد با او کنار بیاید، هم پول حسین حسینی را بدهد، هم اگر این دروازه بان مصدوم باشد علاوه بر هزینه پزشکی، باید یک دروازه بان خارجی دیگر هم بخرد تا در دو بازی اول با توجه به محرومیت رحمتی تیم بی دروازه بان نماند و البته که آنها هیچکدام مثل طالب لو به استقلال تخفیف نداده بودند.

در روزهایی که هواداران پرسپولیس از بی معرفتی طارمی و رضائیان ناراحت هستند و خیلی ها بر این باورند که این دو بازیکن به باشگاه مدیون بوده‌اند و به خاطر این مبلغ کم بیشتر نباید به ترکیه می‌رفتند،  به نظر می رسد باشگاه استقلال با این دروازه بان ساکت و بی‌حاشیه که پیشنهاد برانکو را برای پرسپولیس نپذیرفت خوب رفتار نکرد تا به یاد بیاوریم که تعهدات و دیون دو طرفه هستند نه یک طرفه از سوی بازیکن به باشگاه یا بالعکس.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۴:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۱
    0 0
    دقيقابعنوان يه استقلالي قبول دارم كه بابازيكنان متعصب خوب برخوردنشد
  • مجتبی ۱۴:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۱
    0 0
    درود بر شرف این چنین مردهایی که حاضر نیستند همه چیزشون رو با پول عوض کنن و هروز دبه در بیارن که باشگاه مارو نخواست میخوایم بریم اروپا و از این جفنگیات
  • ۱۵:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۱
    0 0
    درسته
  • علی امین فر ۱۶:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۱
    0 0
    من پرسپولبسبم ولی دمتگرم اقای طالبلو/طارمی نفهمید و تاوان ان نابودی فوتبالش شد
  • حسین ۲۱:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۱
    0 0
    نه بابا ؟ عجبه یه خبرم در حمایت از بازیکنای استقلال گذاشتی مشرق :))

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس