کد خبر 597351
تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۱

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه راهپیمایی روز جهانی قدس بیداری اسلامی را در بین ملت ها زنده می کند گفت: در رابطه با قضیه فلسطین، انتظاری از دولت های وابسته نیست.

به گزارش مشرق، علی لاریجانی در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس در تهران، در جمع خبرنگاران با بیان اینکه حضور مردم در راهپیمایی امروز چشمگیر است، اظهار داشت: این حضور موثر و چشمگیر اولا برای عزت خود ملت ایران موثر است که نشان می دهد چقدر نسبت به سرنوشت سایر مسلمانان حساس هستند و تلاش می کنند تا ید واحد باشند.
 
وی افزود: ثانیا این حضور در حمایت از مظلومیت مردم فلسطین تاثیرگذار ست و در شرایط فعلی منطقه که اوضاع به هم ریخته است، این حضور مردمی باعث می شود که مسیر برای صهیونیست ها باز نشود و بیداری در بین امت اسلامی زنده شود.
 
رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سوالی درباره وادادگی سران برخی کشورهای اسلامی در ارتباط با موضوع فلسطین و راه حل این مشکل، عنوان کرد: راه اصلی، بیداری ملت های اسلامی است، چون انتظاری از دولت های وابسته نیست.
 
لاریجانی تصریح کرد: باید تلاش کرد تا از راه های مختلف اراده ملت های مسلمان را بر روی موضوع فلسطین متمرکز کرد و این می تواند پشتیبان واقعی برای حل مساله فلسطین در آینده باشد.
منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس