آیت الله آملی لاریجانی با حضور در راهپیمایی روز قدس گفت: این سیل خروشان جمعیت دفاع از مظلومیت ملت مظلوم فلسطین و فریاد بر سر مجرمان و جنایتکاران تاریخ است.

به گزارش مشرق، آیت الله آملی لاریجانی رئیس قوه قضائیه با حضور در راهپیمایی روز قدس اظهار کرد: این سیل خروشان جمعیت، دفاع از مظلومیت ملت مظلوم فلسطین و فریاد بر سر مجرمان و جنایتکاران تاریخ به ویژه اسرائیل غاصب و آمریکا و اذنابشان و گروه‌های تروریستی ساخته شده به دست کشورهای سلطه گر و اذنابشان در منطقه است.
 
وی افزود: اینها همه نشان می دهد باطل رفتنی است و وعده الهی هم بر از بین رفتن باطل است. مطمئن هستیم گروه‌های تکفیری که هیچ بلکه کسانی که اینها را ایجاد کرده‌اند به حول و قوه الهی از بین می‌روند و امیدواریم هر چه زودتر با همت مسلمین جهان و وحدت آن‌ها و امثال این راهپیمایی‌ها انشالله وعده الهی هر چه زودتر محقق شود.
 
وی افزود: نامگذاری روز قدس مانند یک الهام به امام خمینی (ره) بود تا در ماه رمضان این فضای معنوی در همه دنیا ایجاد شود و مسلمین بر سر یک موضوع در سراسر جهان متحد شوند.
 
رئیس دستگاه قضا ادامه داد: ما امروز می‌بینیم که جهانخواران و سلطه گران می‌خواهند این مسئله را پاک کنند و امام خمینی (ره) با یک پیشنهاد دقیق و پیشگیرانه توانست ندای مظلوم فلسطین را زنده نگه دارد و ان شالله حول این محور تمام ملت های مسلمان جمع می شوند و داد مردم مظلوم فلسطین را از ظالمان می ستانند.
منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس