کد خبر 596301
تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۹

آزاد سازی حلابسه و البوعلوان در اطراف فلوجه و پیشروی نیروهای عراقی در شرقاط در شمال استان صلاح الدین از مهمترین اخبار امنیتی این کشور است.

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه النهرین، ستاد قرارگاه جنگی عراق اعلام کرد: نیروهای لشگر هشتم ارتش مناطق الحلابسه و البوعلوان را آزاد کردند و پرچم عراق را بر بالای ساختمان های آن نصب کردند.نیروها به کرانه باختری رود فرات و پل قدیم و جدید فلوجه رسیده اند و تلفات و خسارات سنگینی به داعش وارد کرده اند.

از سوی اسماعیل المحلاوی فرمانده عملیات الانبار قبلا گفت: نیروهای امنیتی با حمایت نیروی هوایی موفق به تسلط بر بخش اعظم مناطق الحلابسه و البوعلوان در غرب فلوجه شده اند.

وی از درهم شکستن استحکامات داعش خبر داد و افزود: نیروها کنترل اوضاع را در اختیار دارند اما به سبب توفان شن در شهرهای مختلف الانبار و کم بودن دید، پاکسازی دو منطقه صورت نگرفته است.

المحلاوی تاکید کرد: تروریستهای داعش اقدام به بمبگذاری جاده های منتهی به این دو منطقه کرده اند و دهها بمب در داخل ساختمان های دولتی و منازل غیرنظامیان قرار داده اند.

در همین حال در شرقاط در استان صلاح الدین عراق نیز منابع وابسته به نهاد مبارزه با تروریسم عراق از تسلط این نیروها بر مجتمع مسکونی در ورودی شرقاط و فرار داعشی ها خبر دادند و افزودند: تکفیری ها به سوی موصل می گریزند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس