کد خبر 596626
تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۹

تروریست‌های داعش صبح امروز سعی داشتند به منطقه «عامریه» در جنوب فلوجه حمله کنند که نیروهای امنیتی و عشایر ضربه سختی به آن‌ها وارد کردند.

 به گزارش مشرق، فرماندهی پلیس استان الانبار اعلام کرد که نیروهای امنیتی و عشایر این استان توانسته‌اند 450 خودروی تروریست‌های داعش را در منطقه «عامریه» منهدم کنند.

به نوشته پایگاه خبری السومریه نیوز، تروریست‌های داعش سعی داشتند با انبوه خودروهای انتحاری به منطقه عامریه در 23 کیلومتری جنوب فلوجه حمله کنند که با حضور نیروهای امنیتی و عشایر الانبار و پشتیبانی نیروهای هوایی عراق 450 خودروی تروریست‌ها منهدم شد.

در این مقاومت نیروهای عراقی، جنگنده‌های ارتش عراق، به شدت منطقه را بمباران کردند و نقش بارزی در دفع حمله تروریست‌ها داشتند.

شهر فلوجه و مناطق اطراف آن پس از یک ماه و سه روز عملیات نظامی، روز یکشنبه (6 تیر) به طور کامل آزاد شد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • عاشق جنگنده ۱۴:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۹
    0 0
    بنازم به این جنگنده که نقش سایه خدا بر روی زمین است اگه شده عراق منت روسیه و امریکا رو بکشه باید اف 16 و معادلش میگ 29 رو بخره برا گوشمالی داعش که اگه نبود کل دنیا هم حریف این ابلیس ها نمیشد ، مشرق بیشتر راجع این اخبار نشر بده _______________ دمت گرم مشرق ________________
  • علیا ۱۵:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۹
    0 0
    مگه داعش شکست نخورد پس چطور باز حمله کرد لا حول و لا قوه الا باالله العیم العظیم خدایا پناه به تو و جنگنده های تو از شر این شیاطین لحیم
  • بشیر ۲۱:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۹
    0 0
    فکر کنم منظورتون لعین یعنی لعنت شده باشه!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس