هری کین، با حضور در کنفرانس خبری روز گذشته در ابتدای سخنان خود گفت: رفراندومی که در آن حضور نداشته باشی، رفراندوم جالبی برای تو نیست!

کین: رفراندوم فکر ما را مشغول کرده است

ویژه‌نامه یورو 2016 مشرق - مهاجم تاتنهام و تیم ملی فوتبال انگلیس این روزها در خاک فرانسه به سر می‌برد و ماجرای جدایی انگلیس از اتحادیه اروپا او و سایر هم‌تیمی‌هایش را به فکر فرو برده است.

هری کین، با حضور در کنفرانس خبری روز گذشته در ابتدای سخنان خود گفت: رفراندومی که در آن حضور نداشته باشی، رفراندوم جالبی برای تو نیست، کاش صبر می‌کردند تا یورو 2016 تمام شود، در بین این همه خبر، خبرهای فوتبال و جدایی از اتحادیه اروپا در هم تنیده شده و در میان تیتر وب سایت‌های مهم خبری، نمی‌شود به راحتی همه چیز را زیر ذره بین گرفت.

هری کین در واکنش به سوالات زیاد و تکراری خبرنگاران حاضر در محل درباره تاثیر جدایی انگلیس از اتحادیه اروپا گفت: دانش و اطلاعات من درباره این اتفاق خاص و بزرگ زیاد نیست، نمی‌توانم درباره اثرات اقتصادی یا اجتماعی آن حرف بزنم اما رفراندومی که در آن کمی بیش از 50 درصد رای، به پیروزی رسیده باشد، یعنی کمی کمتر از آن مخالف بوده‌اند و نمی‌شود جمعیت مخالف را نادیده گرفت.

کین: رفراندوم فکر ما را مشغول کرده است

کین ادامه داد: اکنون در قلب فرانسه هستیم و دوست داریم برای قهرمانی در یورو 2016 بجنگیم و قرار نیست به این چیزها فکر کنیم اما هر شب بازیکنان در هتل دور هم جمع می‌شوند و موضوع صحبت همه، ماجرای جدایی از اتحادیه انگلیس است، در میان بازیکنان تیم ملی هم مخالف و هم موافق وجود دارد. معلوم نیست این ماجرا به سود انگلیس باشد یا به ضرر انگلیس، به هر حال به عنوان یک فوتبالیت امیدوارم به سود فوتبال انگلیس باشد.

کین: رفراندوم فکر ما را مشغول کرده است

هری کین افزود: معلوم نیست چه بر سر روابط خارجی ما می‌آید، آیا وکیل من آزادانه و راحت به کشورهای دیگر می‌رود و بدون مالیات برای انتقال من به یک تیم در اسپانیا یا تیمی در آلمان تصمیم خواهد گرفت؟ ما از خواب بیدار شدیم و به ما گفتند که از اتحادیه اروپا جدا شده ایم و برای کی ساعت هیچ بازیکنی با بقیه حرف نمی‌زد، این اتفاق ساده ای نیست و شاید فقط باید صبر کنیم و منتظر نتایج آن باشیم. این که من به عنوان یک بازیکن پول و ثروت خود را در هر بانک اروپایی واریز کنم و یا به سودم باشد که فقط در انگلیس پولم را نگه دارم، خیلی مهم است، شاید مجبور باشیم یک وکیل حقوقی و یا یک حسابدار خبره استخدام کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۲۰:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
    0 0
    یعنی بجز پول چیز دیگه ای براشون مهم نیست؟ همه مردمشون به فکر پولند و مثل این فکر میکنند؟
  • ۲۲:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
    0 0
    امیدوارم این جدایی به ضرر انگلیس کثیف باشه
  • ۱۵:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۷
    0 0
    این تیم باید از مسابقات اخراح بشه چون دیگه عضو اتحادیه اروپا نیست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس