کد خبر 593893
تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۶

اسطوره نیوکاسل و ستاره سابق تیم ملی فوتبال انگلیس به انتقاد از عملکرد تیم هاجسون پرداخت و تاکید کرد که هیچ تیمی از انگلیس نمی ترسد.

به گزارش مشرق، تیم ملی فوتبال انگلیس تا قبل از شروع یورو ۲۰۱۶ یکی از شانس‌های اصلی کسب عنوان قهرمانی بود، اما این تیم نتوانست از گروه خود به عنوان تیم نخست به دور بعد راه پیدا کند و این نگرانی‌هایی را در بین هواداران این تیم به وجود آورد.

روی هاجسون سرمربی سه شیرها بعد از توقف برابر اسلواکی و صعود به یک هشتم نهایی تاکید کرده بود که همه تیم‌ها از رویارویی با انگلیس ترس دارند اما آلن شیرر اسطوره فوتبال انگلیس نظری مخالف با هاجسون دارد.

او گفت: من نمی‌خواهم بدبین باشم اما باید تاکید کنم که نظری مخالف با هاجسون دارم و هیچ تیمی از انگلیس نمی‌ترسد. بعد از دیدن سه بازی از تیم هاجسون می‌توانم بگویم که چیز خاصی از این تیم ندیدم و اطمینان دارم که هیچ تیمی از رویارویی با انگلیس هراس ندارد.

او ادامه داد: برابر روسیه‌ای که بدترین تیم جام بود نتوانستیم به پیروزی برسیم. برابر ولز با گل دقایق پایانی به پیروزی رسیدیم و اسلواکی را هم نتوانستیم شکست دهیم بنابراین چه دلیلی دارد که دیگر تیم‌ها از ما بترسند؟   من براین باور هستم که هاجسون هنوز به ترکیب اصلی و ایده‌ال خود نرسیده است و این اصلا خوب نیست. تنها ویژگی مثبتی که در سه دیدار نخست دیدم این بود که تلاش بسیار زیادی در میدان داشتیم و بازیکنان نهایت تلاش خود را به کار گرفتند.
تیم ملی فوتبال انگلیس در مرحله بعد باید به مصاف ایسلند برود.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس