کد خبر 594427
تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۳

کاپیتان تیم ملی فوتبال انگلیس بر این باور است که تیمش شایستگی قهرمانی در یورو 2016 را دارد.

به گزارش مشرق، تیم ملی فوتبال انگلیس بازیکنان سرشناس و خوبی در اختیار دارد و یکی از شانس های اصلی کسب عنوان قهرمانی در رقابت های یورو 2016 به شمار می آید.

انگلیس نتوانست در گروهی که تیم های ولز، روسیه و اسلواکی در آن قرار داشتند، به عنوان صدرنشین به دور بعد راه پیدا کند. این تیم با پنج امتیاز و بعد از ولز به عنوان تیم دوم به دور بعد راه پیدا کرد و باید در یک هشتم نهایی برابر ایسلند به میدان برود.

وین رونی قبل از دیدار حساس برابر ایسلند تاکید کرد او و هم تیمی هایش تنها به قهرمانی در یورو فکر می کنند. او گفت: خوشبختانه تیم خوبی در اختیار داریم و با بازی‌هایی که از خود نشان دادیم، ثابت کردیم یکی از شانس های اصلی کسب عنوان قهرمانی هستیم. انگلیس به قرار گرفتن در بین 16 و یا 8 تیم فکر نمی‌کند. برای قهرمانی به فرانسه آمدیم و نهایت تلاش خود را به کار می‌گیریم تا به این رویا دست پیدا کنیم. نسبت به گذشته پیشرفت خوبی داشتیم و بر این باور هستم همه چیز برای قهرمان شدن ما مهیا است.

ستاره شیاطین سرخ ادامه داد: اگر تا چند سال قبل به من می گفتند باید برابر اسپانیا و ایتالیا بازی کنید، کمی نگران می شدم چراکه فاصله ما با این دو تیم زیاد بود اما اکنون می‌توانم بگویم نه تنها ترسی از رویارویی با این تیم ها ندارم بلکه دوست دارم که با آنها بازی کنیم چراکه به توانایی های تیم خود ایمان دارم. نه تنها انگلیس بلکه چند تیم دیگر مانند ولز هم فاصله خود را با تیم های بزرگ کم کردند.

انگلیس کار سختی برای کسب عنوان قهرمانی دارد. این تیم اگر می خواهد به فینال راه یابد باید از مسیری عبور کند که در آن تیم های مدعی اسپانیا، فرانسه و ایتالیا قرار دارند.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس