مستند تک تیر انداز به کارگردانی محمد سلیمانی یک‌شنبه 6 تیر از ساعت 16:30 روی آنتن شبکه اول می‌رود. همچنین گفتنی است این مستند روز چهارشنبه 9 تیرماه نیز در ساعت‌های 16:30 و 23:05 از شبکه خبر به نمایش در می‌آید.

به گزارش مشرق، به مناسبت هفته حقوق بشر آمریکایی، مستند "تک تیرانداز" از محصولات سازمان هنری رسانه‌ای اوج و تهیه شده در خانه مستند انقلاب اسلامی با موضوع خاطرات یک افسر نیروی هوایی آمریکا که در حمله نیرو های آمریکایی به عراق و افغانستان حضور داشته است، پخش می‌شود.

این مستند بر اساس مصاحبه با یک افسر نیروی هوایی آمریکا تهیه شده است و به روایت کشتار مردم عراق و افغانستان از زبان یکی از عاملین کشتار پرداخته است.

در مستند «تک تیرانداز» مصاحبه شونده به بیان احساسات خود در لحظات بحرانی که اقدام به کشتن شهروندان عراقی و افغان می‌کرده، پرداخته و از ذهنیات خود در آن لحظات پرده برداشته است. این مستند همچنین به آثار روانی به جا مانده بر روی سربازان و افسران نظامی آمریکا که در جنگ عراق رفته اند اشاره کرده و سرنوشت برخی از آنها را به خوبی به تصویر کشیده است.

مستند تک تیر انداز با استفاده از تصاویر واقعی و تلفیق آنها با صحبت های افسر نیروی هوایی آمریکا، توانسته است حسی قابل لمس از جنایات آمریکایی ها در کشور های عراق و افغانستان به مخاطب عرضه کند و بازیچه شدن جان شهروندان عادی در حملات هوایی نیرو های آمریکایی را به خوبی در قالب تصاویر به نمایش گذارد.

این مستند به کارگردانی محمد سلیمانی و تهیه کنندگی مهدی مطهر تولید شده است یک‌شنبه 6 تیر از ساعت 16:30 روی آنتن شبکه اول می‌رود. همچنین گفتنی است این مستند روز چهارشنبه 9 تیرماه نیز در ساعت‌های 16:30 و 23:05 از شبکه خبر به نمایش در می‌آید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس