کد خبر 590124
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۳

کاپیتان تیم‌ملی انگلستان امشب نقش ویژه‌ای در تقابل تیم‌ملی کشورش با ولز دارد.

روایت 250 دقیقه ناکامی رونی مقابل ولزویژه‌نامه یورو 2016 مشرق - شاگردان روی هاجسون بعد از تساوی یک یک مقابل روسیه باید از ولز 3 امتیاز بگیرند تا بخت خود برای صعود به دور دوم رقابت‌های یورو 2016 را حفظ کنند.خصوصا که اسلواکی موفق شد در دیدار دوم از پس روسیه بربیاید.

به نظر می‌رسد امشب وین رونی باتجربه نقش مهمی در اجرای برنامه‌های تاکتیکی انگلستان روی حملات داشته باشد. رونی کارکشته 112 بازی با پیراهن تیم‌ملی انگلستان انجام داده در حالی که 52 گل به ثمر رسانده است.

نکته قابل‌توجه اینکه مهاجم سرشناس منچستریونایتد و تیم‌ملی انگلستان علی‌رغم حضور در سه دیدار مستقیم برابر ولزی‌ها هنوز موفق به گلزنی برابر این رقیب سنتی نشده است.

ثبت 3 پیروزی در روزهای ناکامی رونی

وین رونی سه مرتبه شانس پوشیدن پیراهن تیم‌ملی انگلستان را در دیدار برابر ولزی‌ها داشته است.

این مهاجم اولین بار دوازدهم شهریور ماه سال 84 یعنی 10 سال و 9 ماه و 13 روز قبل 90 دقیقه برابر ولز به میدان آمد. آن روز جو کول (54) تک گل بازی را وارد دروازه حریف کرد با این حال رونی با انگیزه نتوانست در رقابت‌های مقدماتی جام‌جهانی 2006 دروازه ولز را باز کند.

رونی شنبه ششم فروردین ماه سال 1390 برای دومین بار با ولزی‌ها روبه‌رو شد. در دیداری که برای رسیدن به مرحله نهایی یورو 2012 برگزار می‌شد، رونی 70 دقیقه در میدان بود و گلی به ثمر نرساند. هرچند که باز هم پیروزی از آن انگلستان بود.

«وین» در سومین برخورد خود با ولز 89 دقیقه شانس بازی داشت. در دیدار برگشت رقابت‌های انتخابی یورو 2012 رونی از ابتدا در ترکیب اصلی تیم انگلستان قرار گرفت تا شریک پیروزی یک بر صفر کشورش برابر ولز باشد.

4 سال و 6 ماه و 9 روز قبل رونی بزرگ موفق به گلزنی نشد در مقابل این اشلی یانگ بود که با ضربه دقیقه 35 خود کار حریف را تمام کرد.

و امشب وین رونی بعد از 249 دقیقه بازی برابر ولز تلاش می‌کند طلسم گل نزدن‌هایش برابر این رقیب را بشکند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس