شگفتی‌سازان یورو 2016 در حالی امشب در مرحله یک هشتم نهایی یورو 2016 به مصاف هم می‌روند که درست یک ماه قبل در دیداری تدارکاتی در زمین ولز مقابل هم به میدان رفته بودند.

ویژه‌نامه یورو 2016 مشرق - تیم‌های ملی ولز و ایرلند شمالی امشب از ساعت 20 و 30 دقیقه در حالی در مهمترین دیدار تاریخ فوتبالی خود به مصاف یکدیگر می‌روند که دقیقا یک ماه پیش مقابل یکدیگر صف‌آرایی کرده بودند.

تیم ملی ولز در تاریخ 24 مارس 2016 در دیداری دوستانه در ورزشگاه کاردیف پذیرای ایرلندی‌های شمالی بود.

در این بازی تدارکاتی ولزی‌ها ستاره خود یعنی گرت بیل را در اختیار نداشتند و در حالیکه تا دقیقه 89 با گل دقیقه 60 کریگ کتکارت از حریف خود عقب بودند با گل پنالتی سیمون چرچ توانستند از شکست خانگی بگریزند.

در این بازی به جز گرت بیل که غایب بزرگ این بازی بود ولزی‌ها نسبت به ترکیب بازی آخر خود در یورو 2016 پنج تغییر داشته‌اند.

در مقابل ایرلندی‌ها تقریبا بدون تغییر در ترکیب خود پا به مسابقات یورو گذاشته‌اند.

البته پیش از این دیدار تدارکاتی شاید دو تیم هیچگاه فکر نمی‌کردند که در مرحله حذفی یورو 2016 دوباره رودرروی هم قرار بگیرند اما این اتفاق افتاد و دو تیم در اولین حضور خود در مسابقات یورو توانستند دست به کاری بزرگ زده و از مرحله گروهی بازی‌ها صعود کنند و حالا یکی از آنها در هر صورت در جمع هشت تیم پایانی جام قرار خواهد گرفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس