کد خبر 594038
تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۵ - ۰۰:۴۸

رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی آذربایجان غربی از بارش تگرگ در شهرهای شمالی آذربایجان غربی خبر داد.

به گزارش مشرق، مهدی صابری اظهار داشت: آسمان استان آذربایجان‌غربی روز جمعه قسمتی ابری خواهد بود که این وضعیت در بعد از ظهر با افزایش ابر و وزش باد همراه خواهد بود.

وی با بیان اینکه فردا شاهد رگبار و رعد و برق در استان خواهیم بود، تصریح کرد: این وضعیت در شمال و مرکز استان آذربایجان‌غربی بیش از سایر شهرهای این استان خود را نشان خواهد داد.

رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی آذربایجان‌غربی از احتمال بارش تگرگ در استان خبر داد و اعلام کرد: لازم است کشاورزان اقدامات پیشگیرانه را در این زمینه انجام دهند.

این مسؤول با اشاره به وضعیت جوی استان در اولین روز هفته آینده، خاطرنشان کرد: آسمان استان روز شنبه کمی ابری خواهد بود که این وضعیت بعد از ظهر با افزایش ابر و وزش باد همراه خواهد بود.

صابری با بیان اینکه روز شنبه نیز شاهد رگبار و رعد و برق در استان خواهیم بود، اذعان داشت: آسمان استان طی دو روز آینده با رگبار و رعد و برق همراه خواهد بود که در این‌میان گاهی شاهد وزش باد شدید خواهیم بود.

این مسؤول با بیان اینکه تا روز یکشنبه در استان شاهد رگبار و رعد و برق خواهیم بود، اظهار داشت: در این دو روز رگبار و رعد و برق به همراه وزش باد در استان خواهد بود.

رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی آذربایجان غربی از روز دوشنبه هفته آینده نیز آسمان استان با بارش پراکنده همراه می‌شود، تصریح کرد: این روند تا اواخر هفته آینده ادامه خواهد داشت.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس