کد خبر 594035
تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۷

حسین دهباشی مطلبی را درباره حقوق نجومی عطاالله مهاجرانی از محل پول سفارت عربستان سعودی در لندن منتشر کرد.

به گزارش مشرق، حسین دهباشی نویسنده کانال خشت خام در کانال تلگرامی اش نوشت:

یک سال قبل سندی در ویکی لیکس منتشر شد که جناب دکتر عطاالله مهاجرانی درخواستِ مالی و عوایدی داشته اند از محل پولِ سفارتِ عربستان سعودی در لندن. ومگر آنکه فیس بوک یادآوری کند. ورنه وای بر خونی که یک شب از آن بگذرد. و آبِ از روی و ایضا از جوی رفته ای که سالی از آن طی شود. آش سرد خواهد شد و سار از درخت خواهد پرید و باری، متن ذیل همان موقع نوشته شد و نگارنده در پی آن و از سوی دوستان #مصلحت_طلب سخت توصیه شد به صبوری... و راستی! جناب مهاجرانی که قرار بود «بعدا» در این مقوله توضیح بدهند، آخرش گفتند؟ نگفتند؟

آخر نمایندهء اهالی شیرازِ پُر از شعر و ناز باشی در مجلسِ تکرارناشُدنیِ نخست و همنشینِ آدمِـ پاکدستی چون مهدیِ بازرگان و معاونِ رئیس‌جُمهورِ مغروری چون اکبر‌هاشمیِ‌رفسجانی باشی و وزیرِ سوگلی دولتِ آدمِـ بُلندنظری چون سیّدمحمّدخاتمی و... آن‌وقت کاسهء گدایی دست بگیری جلویِ همسایه‌ای که سایه‌مان را با تیر می‌زند؟

مُدعی تسلّطِ بر شاهنامهء سراپا غیرت و پهلوانی و میهن‌پرستی فردوسیِ بُزرگ باشی و... مواجبِ بگیرِ آلِ‌سُعودی بشوی که دو پولِ سیاه تاریخِ قابلِ اعتنا ندارد؟ آن‌هم برایِ صدهزار دُلار ناقابل که فوق‌اش بشود سیصدملیون تومان وجهِ خاک‌برسرِ رایجِ ملّی؟

مرحبا آقایِ دکترسّیدعطالله مهاجرانی! خفّتی که دولتمردِ ایرانی دست‌اش را جلویِ شیوخِ عرب دراز کُند از ابتدایِ عصرِ سامانیان در هزارو دویست سالِ پیش تا به امروز بی‌سابقه است.

و آقایِ دولتِ جمهوریِ اسلامی! به‌خُدا که مستمندترینِ این آدم‌هایِ شریف که صورت خود را با سیلی سُرخ می‌کُنند هنوز آن‌قدر غیرت دارد که یارانهء مُختصری که با هزار منّت تحویل‌اش می‌دهید که هیچ حتّی زیلویِ مندرسِ زیرپایش را بفروشد و پولِ همه‌اش را پوند و فُلان کرده و پرت کُند تویِ صورت برخی رجلِ سیاسی شُما که چه مُفت می‌فروشند خُدا و خر و خرما و وطن و همین مختصر اعتبارِ باقیمانده برای اُمید به اصلاحات را.

و والله که ما راضی هستیمـ از محّلِ درآمد حاصل از لغو تحریم‌هایی که قرار است آب بیاورید برای این ولایتِ تفدیده... علی‌الحساب دو ریال آبروداری کُنید برایِ این مردمِـ آبرومند و شریف و مغرور و بداقبال‌.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 14
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 24
  • ۰۴:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۴
    0 4
    خودتان می دانید چرت میگویید
  • ۰۴:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۴
    1 1
    تف به ذات کثیفش...
  • ۰۴:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۴
    1 1
    اینه همونی که هی آریایی آریایی و کوروش کوروش میکرد؟ :)))) شده جیره خور آل سقوط :))))
  • اهوازی ۰۵:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۴
    1 1
    این یعنی دیاثت سیاسی
  • دوست ۰۶:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۴
    1 1
    باز خوبه جیب اعراب را خالی کرده نه پول مردم مارا
    • IR ۲۳:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۳
      0 0
      چه فرقی داره تازه جیب ما رو هم خالی کرده بی خبری ایران پایگاه اسلام و اسلام دلیل بقاء و عزت و شرف ایران
  • عباس ۱۰:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۴
    0 1
    فقط از یک ادم وطن فروش همچین کاری بر میاد.ولی متاسفانه خودش رو ارزون فروخته ...... خاک تو سرت مهاجرانی ابرومونو بردی. من هیچ کاره رو باید با 100 هزار دلار بخرند نه تو رو
  • امير كاظمي ۱۱:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۴
    1 0
    با سلام.وقتي ويكي ليس يه سري مطلب منتشركرد كه به مذاقب داخليها خوش نيومد همه تكذيب كردن ولي حالا همين ويكي ليكس چون مطلبي عليه مهاجراني نوشته همه داخليها تاييد ميكنن.تكليف مارو مشخص كنيد ويكي ليكس راست ميگه يا دروغ!!!!!!يا شماها گزينشي مطالب بررسي و تحليل ميكنيد
  • ۱۱:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۴
    1 0
    درتوضيح اقاي دهباشي ، اگر مطلبي كه نوشته ايد درست باشد نتيجه مي گيريم اين فرد با انهمه مشاغلي كه داشته انسان سالم و درستكاري بوده ، بيت المال را چپاول و غارت نكرده اگر اين كار وا كرده بود ، الان از بيگانگان مطالبه نمي كرد ، ازطرفي باتوجه به شناختي كه از وي است ، او فردي توانمند در نويسندگي است ، و نيازي به در يوزگي بيگانگان ندارد ، به نظرم به جاي گير دادن به اين بيچاره فكري به غارتگران و چپاولگران حال باشيد ، كه در سازمانها و وزارتخانها لانه كرده اند
  • مهگانه ۱۱:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۴
    0 1
    این یعنی اوج دیاثت
  • ۱۲:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۴
    0 0
    به اندازه کافی خودش و هم قطاراش جیب مردم ما رو هم خالی کردن کجای کاری؟
  • ۱۲:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۴
    0 0
    چه ربطی داره، شاید از 100 خبر یه خبر راست هم بگه
  • ۱۲:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۴
    0 1
    غارتگران و چپاولگران همون رفیقای مهاجرانی هستند که هنوز پا به فرار نذاشتن، اون روز هم خواهد رسید.
  • پسر ۱۳:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۴
    0 0
    بخورید و بیاشامید ولی یادتان باشد که در آخرت جوابگو خواهید بود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس