عضو هیأت امنای ستاد دیه گفت: ستاد دیه کشور در طول 25 سال خدمت خود 94 هزار زندانی جرائم غیرعمد را آزاد کرده است.

به گزارش مشرق، کربلایی گروسی چهارشنبه شب در مراسم جشن گلریزان که با حضور جمعی از مسئولان استانی، کشوری و مردم خیراندیش شهرستان سنندج در مجتمع فرهنگی هنری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: حمایت‌های بی‌دریغ مردم کشور موجب آزادی زندانیان جرایم غیرعمد شده و جشن گلریزان نیز یکی از مراسم‌هایی است که به همین منظور برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: امیدواریم مردم خیر و نوع دوست همیشه با همراهی خود موجب آزادی زندانیان شوند و زمینه بازگشت آنها به آغوش خانواده‌هایشان را فراهم کنند.

معاون فرهنگی دفتر نماینده ولی فقیه در استان کردستان نیز در این مراسم بیان کرد: حضور مردم در این مراسم جشن بیانگر ایثار و نوع دوستی و مهربانی این مردم است.

حجت‌الاسلام مهدی فرزی خاطرنشان کرد: مردم نیکوکار و خیر با همراهی ستاد دیه استان همیشه برای رفع مشکلات زندانیان کمک کرده‌اند و در تلاشند تا باری از دوش زندانیان بردارند و از هیچ تلاشی برای کمک به آنها کوتاهی نخواهند کرد.

وی گفت: 15 سال است که ستاد دیه استان در این راستا گام برمی‌دارد و تلاش این ستاد برای کمک به خانواده زندانیان و آزادی خود زندانیان تحسین‌برانگیز است.

وی یادآور شد: استان کردستان به نسبت جمعیت جزو یکی از استان‌های برتر کشور در زمینه خیرخواهی و کمک به زندانیان است و حضور این مردم خیر در جشن گلریزان نمونه بارز نوع دوستی این مردم است.

معاون فرهنگی دفتر نماینده ولی فقیه کردستان اضافه کرد: امیدواریم شرایطی فراهم شود تا مردم ناخواسته و ناآگاهانه به جرم وارد نشوند و علاوه براین عفو و گذشت را نیز همواره در زندگی خود مدنظر قرار دهند.

فرزی در پایان افزود: هدیه کردن مهربانی به همدیگر موجب خوشنودی خداوند و گذشت پروردگار از گناهان بندگانش خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس