کد خبر 593696
تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۳

مهاجم ملی‌پوش تیم فوتبال پرسپولیس به‌جز پیشنهادی که از لیگ یونان داشت و منتفی شد، هیچ پیشنهاد جدی دیگری از تیم‌های اروپایی ندارد.

به گزارش مشرق، در حالی‌که مهدی طارمی مهاجم ملی‌پوش فصل گذشته تیم فوتبال پرسپولیس پیش قرارداد خود را با یکی از تیم‌های یونانی امضا کرده بود، اما از آنجایی که این باشگاه یونانی نتوانسته بود شرط پرداخت نصف مبلغ قرارداد این مهاجم را بپردازد، این پیش‌قرارداد فسخ شد تا پیوستن طارمی لیگ یونان منتفی شود.

البته طارمی به‌جز این پیشنهاد که جدی بود، هیچ پیشنهاد جدی و کتبی دیگری از تیم‌های اروپایی ندارد و وضعیت این بازیکن طی روزهای آینده مشخص خواهد شد.

پیش از این مهدی طارمی اعلام کرده بود تا پانزدهم تیرماه وضعیت تیم بعدی خود را مشخص خواهد کرد و این بازیکن قصد دارد به‌گونه‌ای قرارداد خود را تنظیم کند که بتواند در دوران بدنسازی همراه با تیم جدیدش حضور داشته باشد.

این در حالی است که مسئولان باشگاه پرسپولیس هم تمایل دارند طارمی را در این تیم حفظ کنند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۱:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۳
    0 0
    که بره اروپا تا خط محوطه جریمه رو دید شیرجه بره ؟؟؟؟؟!!!! که 10 تا موقعیت مسلم گیرش بیاد 2 تا گل کنه ؟!!! نه اونجا همچین خبری نیست بازیکن چپ و راست دایو بره خود تیمش جریمش می کنه طارمی پارسال آقای گل شد به دو دلیل : سبک تهاجمی تیم که همیشه یک مهاجم کاذب و فضاساز مثل علیپور کنارش بود دو طرف هم به موقع اضافه می شدند و تمرکز دفاع حریفو نابود می کردند پاسور بودن بازیکنان پشتش با اینحال شاید 20 تا گل صد در صد هم نزد !!!!! اروپا جای امثال سرداره جهانبخشه یا علی دایی و مهدوی کیا سابق . طارمی جاش تو لیگ دوزاری خودمونه .
  • حسن ۱۷:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۳
    0 0
    آخه تو اروپا که نمیشه با شیرجه و گول زدن داورا بازی کرد. از اولش هم این بابا جایی برو نبود . یعنی کس نمی خواستش .فقط داشت بازارگرمی و اینکه همیشه رو تیترها باشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس