کد خبر 593593
تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۳

رئیس فدراسیون فوتبال در جلسه با معاون وزیر ورزش و اعضای کمیته و دپارتمان داوری قول افزایش چشم‌گیر دستمزد داوران را داد.

به گزارش مشرق، روز گذشته جلسه‌ای در وزارت ورزش با حضور نصرالله سجادی معاون وزیر ورزش، مهدی تاج رئیس فدراسیون، فریدون اصفهانیان رئیس کمیته داوران، مسعود عنایت رئیس دپارتمان داوری، رامین حقیقی‌زاده، حبیب‌الله شیرازی از اعضای کمیته داوران و همچنین هدایت الله ممبینی عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال برگزار شد.

در این جلسه نصرالله سجادی توصیه‌هایی برای بهبود وضعیت داوری در فصل آینده انجام داد و بر اهمیت موضوع داوران در فوتبال تأکید کرد و خواهان ارائه گزارش عملکرد داوران در فصل آینده به وزارت ورزش شد.

معاون وزیر ورزش خواهان کاهش اشتباهات تأثیرگذاری داوری در فصل آینده شد و حتی اعلام کرد وزارت ورزش حاضر است تجهیزات و امکانات لازم را در اختیار داوران قرار بدهد.

مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال نیز در این جلسه اعلام کرد برای داوران، اسپانسر جذب شده است و حق‌الزحمه داوران در فصل آینده افزایش چشم‌گیری پیدا خواهد کرد و همچنین تجهیزات موردنیاز داوران تهیه خواهد شد. تجهیزاتی از قبیل سیستم‌های رادیویی و ....

از نکات جالب این جلسه انتقادهای هدایت الله ممبینی عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال از عملکرد داوران در فصل گذشته بود.

عضو جدید هیأت رئیسه که خودش از داوران بین‌المللی بود تنها فردی بود که در این جلسه از وضعیت مدیریت داوری انتقاد کرد که این مسئله باعث دلخوری مسئولان فدراسیون فوتبال هم شد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس