مشاور امور بین‌الملل مجلس شورای اسلامی گفت: موج دموکراسی‌خواهی مردم بحرین وحشت آل‌سعود را در پی داشته و لغو تابعیت از شیخ عیسی قاسم در سایه اشغال بحرین توسط آل‌سعود اتفاق افتاده است.

به گزارش مشرق، حسین شیخ‌الاسلام مشاور امور بین‌الملل مجلس شورای اسلامی، با اشاره به لغو تابعیت از شیخ عیسی قاسم توسط رژیم آل خلیفه گفت: این رفتار آل خلیفه از آنجایی شروع شد که مردم بحرین خواهان برقراری دموکراسی در کشورشان شدند و این مسئله وحشت حاکمان سعودی را در پی داشت که موج آزادی‌خواهی و دموکراسی‌خواهی به کشور آنها تسری پیدا نکند.

وی افزود: ترس و وحشت حکام سعودی از موج دموکراسی‌خواهی در بحرین موجب شد تا آل‌سعود بحرین را به اشغال خود درآورد و از این موج مردمی برای رسیدن به حقوق مدنی‌شان تحت عنوان درگیری میان شیعه و سنی یاد می‌کنند و درصدد هستند تا اینگونه القا کنند تا شیعیان به دنیال آن هستند تا حکومت را از دست اهل تسنن خارج کنند.

مشاور امور بین‌الملل رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: بحرین امروز در اشغال آل‌سعود است و همه این اقدامات از جمله لغو تابعیت از شیخ عیسی قاسم در شرایط اشغال بحرین انجام می‌شود و طبق موازین بین‌المللی کشور اشغالگر مسئول اتفاقات در کشور اشغال شده است.

شیخ‌الاسلام خاطرنشان کرد: مردم بحرین زمانی که ببینند از طریق مسالمت‌آمیز به حقوق خود دست پیدا نمی‌کنند برای احقاق حقوق خود طبیعی است که به طرق دیگری متوسل می‌شوند و این باعث تشنج بیشتر در منطقه خواهد شد.

وی در پایان گفت: لغو تابعیت از شیخ عیسی قاسم هیچ توجیه عقلی و قانونی ندارد و نمی‌توان برای آن دلیل منطقی پیدا کرد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • مرصاد ۱۳:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
    0 0
    باید استان بحرین رو به اغوش میهن عزیزمون برگردونیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس