رئیس ارتش پاکستان در دیداری با وزیر امور خارجه آلمان با وی درباره روابط دو جانبه صلح در منطقه و امنیت منطقه‌ای دیدار و گفت‌وگو کرد.

 به گزارش مشرق، به نقل از خبرگزاری فرانسه، روابط عمومی دولت پاکستان به نقل از فرانک والتر اشتاینمایر، وزیر امور خارجه آلمان گزارش داد: دولت برلین چالش‌های امنیتی پاکستان را می‌داند و به دنبال حمایت کامل از اقدامات اسلام آباد برای برقراری ثبات و امنیت در منطقه است.

وی به تلاش‌ها و اقدامات دولت پاکستان در زمینه مقابله با تروریسم و برقراری صلح در منطقه اذعان داشت و ادامه داد: دولت آلمان به طور کامل از این اقدامات آگاه است و از تمامی تلاش‌های اسلام آباد برای مقابله با تروریسم در این کشور و همچنین منطقه حمایت کامل دارد.

راحیل شریف، رئیس ارتش پاکستان نیز از حمایت‌های دولت آلمان از کشورش برای مقابله با تروریسم و برقراری ثبات وصلح در منطقه قدردانی کرد و گفت: پاکستان با چالش‌های امنیتی رو به روست و به دنبال برقراری ثبات در منطقه است.

وی همچنین از عملیات موفقیت آمیز علیه تروریست‌ها در مناطق مختلف پاکستان به وزیر امور خارجه آلمان جزئیاتی را ارائه داد و گفت: ما توانستیم در این عملیات به مقابله با تروریست‌ها بپردازیم.

رئیس ارتش پاکستان همچنین اعلام کرد که به دنبال حمایت جامعه بین‌الملل از اقدامات پاکستان برای از میان برداشتن تروریسم در منطقه است و ادامه داد: گذر از این مرحله نیازمند درک بیشتر و حمایت گسترده از جانب جامعه بین‌الملل است. ما بیش از سایر کشورها در این زمینه تلاش کردیم و بنابراین نیاز داریم تا جامعه بین‌الملل به ما بیشتر کمک کند. تروریست یک پدیده جهانی است و نیازمند واکنش سریع جامعه بین‌الملل است.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس