کد خبر 593290
تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۰

در آن مقطع به غواصان گفته بودند در صورت مجروحیت سکوت کنید و درد را تحمل کنید. اگر نتوانستید مانع از فریاد خود شوید، آرام سرتان را داخل آب فرو کنید تا با سر و صدای شما عملیات لو نرود. زمانی که علی دباغ مجروح شد برای لو نرفتن عملیات، سر را داخل آب برد و مظلومانه در آب اروند رود میان خورشیدی‌ها و سیم‌خاردارها به شهادت رسید.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، تصویر فوق در مقر آموزش غواصی گردان حضرت سید الشهدا و علی اصغر پیش از عملیات والفجر هشت به ثبت رسیده است.

در آن مقطع به غواصان گفته بودند در صورت مجروحیت سکوت کنید و درد را تحمل کنید. اگر نتوانستید مانع از فریاد خود شوید، آرام سرتان را داخل آب فرو کنید تا با سر و صدای شما عملیات لو نرود. زمانی که علی دباغ مجروح شد برای لو نرفتن عملیات، سر را داخل آب برد و مظلومانه در آب اروند رود میان خورشیدی‌ها و سیم‌خاردارها به شهادت رسید. در 14 نفر حاضر در تصویر 8 نفر از آنها به شهادت رسیدند.

عکس/ حماسه آفرینی غواصان در دل اروندرود
ایستاده از سمت راست: سردار شهید محسن موسویان، سردار سهرابی، مقصود نعلبندی، شهید رحیم عباسی، شهید علی شیخ علیزاده، محمد علی کیاجوی، محمد اسدی، شهید نادر ناقل، میر داوود حسینی

نشسته از سمت راست: شهید علی دباغی، شهید اسدی، شهید مجید طایفه، سید رضا موسوی، مهدی قلی رضایی


منبع: دفاع پرس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • نيكتا ۱۵:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
    0 0
    آقاى مهدى قلى رضايي مؤلف كتاب "لشكر خوبان" توصيه مى كنم اين كتاب را حتماً مطالعه بفرماييد.
  • نيكتا ۱۵:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
    0 0
    آقاى مهدى قلى رضايي مؤلف كتاب "لشكر خوبان" توصيه مى كنم اين كتاب را حتماً مطالعه بفرماييد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس