کد خبر 593238
تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۳

تیم ملی بوکس ایران مسابقات جهانی جمهوری آذربایجان که انتخابی المپیک 2016 محسوب می شود را با ناکامی به اتمام رساند.

به گزارش مشرق، رقابت های جهانی بوکس که آخرین شانس بوکسورهای آماتور برای کسب سهمیه المپیک به شمار می رود با حضور 469 بوکسور از 105 کشور در شهر باکو جمهوری آذربایجان در حال پیگیری است.

امشب و در وزن 75 کیلوگرم «سیاوش امیدی» که راند اول را از حریف اهل کره جنوبی پیش بود در نهایت با نتیجه دو بر یک بازی را واگذار کرد و شانس کسب سهمیه المپیک را از دست داد.

«سالار غلامی» بوکسور وزن 91 کیلوگرم کشورمان در آخرین دیدار امشب در مصاف با «عبدالجلیل ابوحمدا» از مراکش پس از سه راند مبارزه نزدیک بازی را با نتیجه دو بر یک واگذار کرد تا آخرین بوکسور کشورمان هم از گردونه رقابت ها کنار برود.

بدین ترتیب پرونده تیم هشت نفره بوکس ایران بدون کسب سهمیه المپیک در این رقابت ها بسته شد.

عبدالرضا انصاری هدایت تیم ملی بوکس ایران را بر عهده داشت.

رقابت های حرفه ای جهان که ماه آینده در ونزوئلا برگزار می شود، آخرین رویداد برای کسب سهمیه المپیک است که سجاد محمدپور، امین قاسمی پور و سجاد محرابی نماینده ایران در رقابت های فوق هستند.

در این پیکارها در هر وزن 12 نفر حضور دارند که 6 بوکسور برتر هر وزن راهی المپیک خواهند شد.
تیم ملی بوکس ایران تاکنون تنها از سوی «احسان روزبهانی» در وزن 81 کیلوگرم و از طریق مسابقات حرفه ای، سهمیه المپیک 2016 ریودوژانیرو را به دست آورده است.
منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مسعود مصطفوی ۱۵:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۹
    0 0
    اعزام چندین مربی .... برای برای یک تیم هشت نفره !! برای کسب چند سهمیه ..؟؟ بوکس دلسوز ی وافعی می خواهد ... همه این موارد دلالت به اهمیت این مسابقات و تمهید ویژه فدراسیون بوکس برای کسب سهمیه است !! موضوعی که عدم موفقیت آن در طول سالهای اخیر مانند همه مسائل ریز و درشت فدراسیون با یک عبارت توسط رئیس فدراسیون پوشش داده شده که امروز حداقل امروز دیگر هیچ برد فنی ندارد ........پول ندادند و بودجه نداشیم اعتبار نبود ومربی که قول سه سهمیه داده بوده و تعداد مربیان ثابتی که کارنامه عملکرد آنها برای همه اهالی ورزش و علاقمندان این رشته پر از سوالات بدون جواب است یعنی در واقع پاسخی هم نخواهد داشت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس