کد خبر 598060
تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۵

بوکسور المپیکی ایران در تورنمنت بین المللی چین به دلیل آسیب دیدگی از ادامه مسابقات انصراف داد و به ناچار در جای سوم ایستاد.

به گزارش مشرق،  بوکسور المپیکی ایران در وزن 81 کیلوگرم در تورنمنت آزاد چین در شهر "گویان" در دور سوم و در جمع چهار نفر پایانی در حالی که تا پایان راند دوم از حریف کره ای جلو بود با نظر پزشکان و به دلیل خونریزی بینی از ادامه مسابقه انصراف داد و به ناچار در جای سوم ایستاد.

روزبهانی در دور اول این رقابتها استراحت داشت، در دور دوم حریف مغول را از پیش رو برداشت و در مبارزه سوم هم مقابل حریفی از کره که حالی که پیش بود با نظر پزشک متحمل شکست شد.

در این رقابت ها بوکسورهایی از اروپا، آسیا و اقیانوسیه در 10 وزن حضور داشتند و به نفرات اول تا سوم هر وزن به ترتیب پنج هزار، سه هزار و هزار دلار جایزه نقدی تعلق می گیرد.

غلامرضا کریمی به عنوان مربی و علی چراغی به عنوان مربی بدنساز احسان روزبهانی را در این سفر همراهی می کردند.

اکبر احدی مربی اختصاصی روزبهانی نیزقرار بود برای هدایت امین قاسمی پور و سجاد محمد پور در رقابت های APB&WSB (حرفه ای و نیمه حرفه ای) راهی کشور ونزوئلا شود و به همین دلیل به چین نرفت که البته اعزام ونزوئلا هم لغو شد.

احسان روزبهانی ملی‌پوش وزن 81 کیلوگرم ایران تنها سهمیه بوکس ایران برای المپیک ریو را از طریق شرکت در مسابقات بوکس حرفه‌ای آیبا APB  کسب کرده است.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس