کد خبر 591704
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۷

همسر بوکسور حادثه دیده تیم ملی گفت: همسرم با اینکه قهرمان آسیا است، برای گذران زندگی کنار خیابان دست‌ فروشی می‌کند و با فروش هندوانه و محصولات دیگر امرار و معاش می‌کنیم.

به گزارش مشرق، علی سلمانی قهرمان گیلانی مشت زنی آسیا که از 17 خرداد به دلیل تصادف در یکی از بیمارستان‌های رشت بستری است در صورت تامین نشدن هزینه های عمل جراحی پای چپ خود را از دست خواهد داد.
وی که تا ماه گذشته در اردوی گزینشی تیم ملی مشت زنی ایران برای شرکت در المپیک ریو حضور داشت به دلیل مشکلات مالی و معیشتی این اردو را ترک کرد.

طبق گفته مربیان وی، تا کنون در دو عمل جراحی انجام شده حدود 21 میلیون تومان هزینه شده و دیگر توانایی پرداخت عمل های دیگر وجود ندارد.
به دلیل نداشتن منابع مالی چند روزی است عمل وی به تاخیر افتاده و پاهای وی سیاه شده که امیدواریم با کمک مسئولین و خیرین هر چه سریعتر هزینه ها تامین شود. سه نشان طلای جوانان و یک نشان برنز مشت زنی بزرگسالان آسیا و چندین دوره قهرمانی رقابت‌های بین المللی و ملی از مهمترین افتخارات علی سلمانی بوکسور گیلانی است.

ام‌البنین پژمان از اتفاقی که برای قهرمان تیم ملی بوکس رخ داده است، گفت: متاسفانه 17 خرداد ماه زمانی که همسرم با موتور در حال بازگشت به خانه بوده با یک دستگاه خودروی وانت تصادف می‌‌کند و دچار شکستگی شدیدی از ناحیه پای چپ شده است. در حال حاضر پای وی عفونت کرده و پزشکان توصیه کرده‌ا‌ند که هر چه زودتر پای وی باید عمل شود.

وی در ادامه افزود: شکستگی پای او بسیار شدید است و نیاز به پیوند بافت نرم دارد. هزینه درمان علی 22 تا 25 میلیون تومان است که متاسفانه به خاطر شرایط اقتصادی که ما داریم توانایی پرداخت این پول برایمان مقدور نیست. حالا من مانده‌ام که چطور باید این هزینه را فراهم کنم. پزشکان اعلام کرده‌ا‌ند در صورتی که پای وی طی امروز و فردا جراحی نشود، به دلیل عفونت ناچار می‌شوند پای وی را قطع کنند.

همسر سلمانی در ادامه، عنوان کرد: مسئولان استان قول‌هایی را داده‌اند که فعلا خبری نیست. امیدوارم آنها به خاطر فرزندان ما این به قهرمان بوکس ایران کمک کنند. به هر حال او برای کشورمان افتخارآفرینی کرده و حالا امیدوارم برای جلوگیری از این اتفاق مسئولان ورزش صدای ما را بشنوند. همسرم با اینکه قهرمان آسیا است، برای گذران زندگی کنار خیابان دست‌ فروشی می‌کند و با فروش هندوانه و محصولات دیگر زندگی‌مان را می‌چرخاند. آیا حق او این طور زندگی کردن است؟! ما هیچ چیزی از کسی نمی‌خواهیم، فقط به ما کمک کنند تا پای همسرم قطع نشود. به هر حال او پدر سه فرزند است که اگر سلامتی خود را از دست دهد دیگر امرار و معاش برای او دشوار می‌شود.

وی در پایان صحبت‌های خود، خاطرنشان کرد: متاسفانه او شغلی را ندارد و تنها راه درآمدش دست فروشی در کنار خیابان است، اگر این اتفاق تلخ برای او رخ دهد زندگی برای ما بسیار دشوار می‌شود. علی  برای دست و پا کردن یک شغل مناسب سختی‌های زیادی را کشیده است. حتی طی چند سال اخیر برای استخدام در آتش‌نشانی تلاش زیادی کرد و در تست‌های ورودی آتش‌نشانی نیز شرکت کرد. مسئولان آتش‌نشانی با توجه به اینکه او سنگین وزن است، از موفقیتی که در تست آمادگی جسمانی داشته تعجب کرده بودند، اما نمی‌دانیم که چطور شد که او را قبول نکردند. متاسفانه به خاطر همین موضوع اشک این قهرمان را درآوردند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • حامد ۱۳:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۳۰
    0 0
    اگه پاری داشت حتما در اتش نشانی استخدام میشد چون خیلی ها راحت استخدام میشن .......
  • saeed ۱۴:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۳۰
    0 0
    اولا خ توی سر ورزش ایران شماره تلفن و مشخصات اعلام کنید مردم ما آدم هستند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس