کد خبر 592891
تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۲

اسطوره باشگاه پرسپولیس گفت: آقای کی‌روش، بلندپروازی هم خیلی خوب نیست، سر آدم گیج می‌رود و با سر زمین می‌خورد!

به گزارش مشرق، علی کریمی در روزگاری که اغلب چهره های ورزشی و فوتبالی نقاب به به صورت می زنند و حقایق را به خاطر منافع شخصی شان پنهان می کنند غنیمت است. کریمی که سابقه کار با کارلوس کی روش را در تیم ملی داشت، به او انتقاد کرد. کی‌روش برانکو را رهبر مخالفانش دانست و نشست و برخاست با یک سری افراد را باعث حرف های برانکو می داند.

علی کریمی نسبت به این حرف های سرمربی تیم ملی واکنش نشان داد و گفت: از قول من بنویسید آقای کی‌روش، شهامت و شجاعت داشته باش. به جای مار و گرگ و عقرب و رتیل و... اسم منتقدان خودت را بیاور و بعد نظر بده! ضمن آن که یک حرف دیگر هم برای او دارم. شنیدم گفته اگر با عقاب‌ها نشست و برخاست کنید، پرواز را یاد خواهید گرفت. می‌خواهم بگویم آقای عزیز، بلندپروازی هم خیلی خوب نیست، سر آدم گیج می‌رود و با سر زمین می‌خورد!

کریمی در ادامه گفت: اینکه نمی‌شود هرکس انتقاد کرد، بد شود و هرکس تعریف کرد، خوب. آن کسی قابل احترام است که انتقادات را بشنود و بعد بتواند طرف را قانع کند یا اینکه قانع شود.

کریمی درباره لغو اردوی تیم ملی و اینکه مخالفت برانکو باعث لغو این اردو شد گفت: لابد به خاطر من و برانکو! (بدون آن که منتظر جواب بماند، ادامه می‌دهد) اصلاً این طور نیست. اگر به اعتراض برانکو بود که همان‌ روز اول لغو می‌شد. شما بگویید تمرینات پرسپولیس از چه زمانی شروع شده است؟ الان 9 روز گذشته است. چرا ملی‌پوشان در تمرینات پرسپولیس شرکت نمی‌کنند؟ اگر به استراحت کردن و ریکاوری باشد که دو، سه روز کافی است.

جادوگر سرخ ها درباره اینکه ملی پوشان پرسپولیس از ترس کی روش به تمرین نرفته اند گفت: دوره و زمانه این‌طوری است دیگر. باور کنید من اگر می‌خواستم مثل این‌ها فکر کنم، 200 بازی ملی داشتم. اگر با هر کسی می‌ساختم و زیر بار هر حرف زوری می‌رفتم، به این تعداد بازی ملی می‌رسیدم. فقط می‌توان تأسف خورد که بازیکن قرارداد چندصدمیلیونی با باشگاه می‌بندد اما در تمرینات شرکت نمی‌کند.

کریمی درباره شانس صعود تیم ملی به جام جهانی گفت: فقط همین‌قدر بگویم بهترین قرعه نصیب ایران شده است. حداقل روی کاغذ قرعه فعلی ما بهتر است. با توجه به مشکلاتی که با عربستان و برخی کشورهای عربی پیدا کردیم، اگر در گروه مقابل بودیم، کارمان به مراتب سخت‌تر بود. این نظر ماست. خیلی هم رک و صریح آن را بیان می‌کنم و از آقای کی‌روش که خیلی هم آدم شجاعی است، می‌خواهم اسم منتقدان خود را بیاورد.

شماره هشت سابق بایرن مونیخ درباره نقش فدراسیون و مهدی تاج در مدیریت این اختلاف ها گفت: اصلاً علی کریمی چیزی از فوتبال نمی‌فهمد اما تا جایی که می‌دانم فدراسیون برای تیم ملی برنامه‌ریزی می‌کند نه برعکس! تمام تصمیمات کلی را باید فدراسیون بگیرد. مهدی تاج باید مدیریت کند. (کمی مکث می‌کند و سپس ادامه می‌دهد) فکر نمی‌کنم حرف بدی زده باشم. حرف نرمالی زدم. من آدم منطقی‌ای هم هستم. اشتباه کنم، شجاعت و شهامت اعتراف به اشتباه خودم را دارم، البته اگر قانع بشوم. من نظرم را به عنوان یک طرفدار فوتبال اعلام کردم که هیچ پست و مقامی هم ندارم. اتفاقاً دنبال پست و مقام هم در فوتبال نیستم که این حرف‌ها را زدم. به نظرم مصاحبه من حرف دل خیلی از مربیان لیگ برتری است که به هر دلیلی ترجیح می‌دهند سکوت کنند و لام تا کام چیزی نگویند اما حکایت علی کریمی متفاوت است. من به عنوان یک طرفدار کوچک فوتبال به خواسته غیر منطقی آقایان در مورد بازیکنان ملی‌پوش اعتراض دارم و اگر این حرف غیر منطقی است بیایند و بگویند. نکته دیگر در مورد شما رسانه‌هاست. من برای همه شما خبرنگاران و اهالی رسانه احترام قائلم اما از شما می‌خواهم به آدم‌ها به اندازه خودشان بها بدهید. شما تریبون دارید و لطفاً اطلاعات درست و دقیق به مردم بدهید. الکی آدم‌ها را بزرگ نکنید و این حرف من است.

کریمی درباره اینکه چرا همواره خودش را وارد این ماجراها می کند گفت: علی کریمی خریدنی نیست. با پول نمی‌شود مرا خرید. اگر پولکی بودم همین الان هم داشتم بازی می‌کردم! (حرف‌هایی می‌زند که به خواهش خودش و به رسم امانت نزدمان محفوظ می‌ماند) من برای خودم خط قرمز دارم، عقایدی دارم که روی آن می‌ایستم حتی اگر به ضررم باشد. تا روزی که هستم و زندگی می‌کنم این روش زندگی‌ام است. شاید بتوان اعتقادات یکسری را با پول یا پست و مقام خرید و عوض کرد اما با من نمی‌توانند چنین معامله‌ای کنند.
منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۱۳:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
    0 0
    در ایران تیم ملی هیچوقت نتیجه نمی گیرد چون چاله میدونیهای سرخابی در همه جا هستند و اینها وطنشان همان به اصطلاح باشگاهشان است.
  • مجید ۱۳:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
    0 0
    گربه دستش به گوشت نمیرسه میگه پیف پیف منم یه جام بسوزه واسه اینکه خودمو محکم نشون بدم جلو نمیرم هیچ کاری هم نمیکنم بعد میشینم از سوزشی که بهم وارد شده طرف رو میکوبم. توی تیم ملی کی روش به تو رو نداده داری میکوبیش.بهتره هر وقت به یکجا رسیدی این حرفا رو بزنی امثال تو زیادن یکیش رهبری فرد مایلی کهن و خیلیهای دیگه که هیچ کاره هستن وبابت بیکاریشون همه رو مقصر میدونن خیلی دوست دارم به یه پست و مقامی برسی ببینم اون موقع چی میگی....
  • علی سلطان ۱۴:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
    0 0
    ایول داش علی
  • ماها ۱۶:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
    0 0
    توی کشور ما هر کی به خودش اجازه میده در مورد هر چیزی و هر کسی نظر میده . آقای کریمی فکر کردی کی هستی . شما دیگه فوتبالت تمومه پس لطفا اندازه سطح سوادت حرف بزنی .
  • مسعود ۲۲:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
    0 0
    کسایی که از کیروش حمایت میکنن چیزی از فوتبال سرشون نمیشه.دمت گرم داش علی
  • ali ۲۲:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
    0 0
    اقای کریمی فکر کرده یه روز بازیکن ایران بود باید نظرشو بگن ...اخه برانکو چیزی گفت یه کارنامه مربی گری داره ایشون با مایلی کهن به چیشون مینازن
  • ۰۸:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
    0 0
    کیروش داره با این کارهاش تمرکز برانکو رو برای آماده سازی تیم بهم می زنه و هدف دیگه اش اینه که عدم نتیجه گیری در این مسابقات را گردن برانکو بندازه - یک فرار رو به جلو
  • ۱۸:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۳
    0 0
    آقای کریمی هر کسی نیس داداش. بازیکن بزرگ فوتبال ما و تیم بایرن مونیخ آلمان بوده. حد و اندازه ها را درک کنیم لطفا
  • ۱۸:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۳
    0 0
    واقعا پاسخ حرف های کارشناسی بازیکن بزرگ فوتبال ما ، علی کریمی این توهین هاست؟ آقا مجید یه بار دیگه حرف های علی کریمی رو بخون و انصاف داشته باش
  • Ali ۱۱:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۲
    0 0
    اخه اندازه علی دایی هستی اندازه مهدوی کیا هستیکه اینقد نظر میدی به ما چه که هیچکس بهت محل نمیزاره فقط واسه شال گردن بافی ورامین بازی نکردی تو او موقع هی نظر میدی .بزرگاش ساکتن تو چی میگی.باشگاه لنگ لطفا یه کار بدین به این بیخیال شه و ایقد خایه مالی نکنه .خوبیش اینه همه دگه میشناسن شخصیت تو رو فساد فوتبال

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس